تکواندو کار ایرانی طلا گرفت

تکواندوکار تیم بانوان ایران با برتری مقابل رقیب کره‌ای خود ضمن کسب مدال طلای مسابقات بین‎المللی کره‎جنوبی، جمع مدال‌های ایران در این رقابت‎ها را به عدد سه رساند.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، مسابقات تکواندو بین المللی کره جنوبی با حضور ۱۱۳۴ نفر در چهار رده سنی و در دو بخش پومسه و کیورگی(مبارزه) در شهر جیجو جریان دارد که تیم ملی بانوان ایران تا کنون موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شده است.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران در این مسابقات کار خود را با برتری ۳ بر ۲ مقابل «هیون جئونگ هان» از کره جنوبی آغاز کرد و در ادامه «خالیموا مخرو» از تاجیکستان را ۳ بر صفر و «می نا میونگ» دیگر نماینده میزبان را ۱۰ بر ۹ مغلوب خود ساخت و به فینال راه پیدا کرد. وی در فینال برابر «تینگ هسیا» از چین تایپه ۱۱ بر ۹ به برتری رسید تا قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

تیم ملی بانوان ایران که برای حضور در بازیهای آسیایی آماده می شود با ۱۰ تکواندوکار در این دوره از مسابقات حضور دارد که تا کنون توسط ملیکا میرحسین، مریم ملکوتی یک مدال نقره و پریسا جوادی یک نشان برنز دست پیدا کرده است. ناهید کیانی، الهه و زهرا شیدایی، زینب اسماعیلی و کیمیا علیزاده هم از دور مسابقات کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات فردا دوشنبه اول مردادماه به پایان می رسد. اکرم خدابنده به همراه زهرا پوراسماعیل دیگر نمایندگان کشورمان هستند که به دیدار رقبای خود می روند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.