رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جدول زمان‌ بندی اعلام نتایج آزمون‌های ۹۷

زمان‌بندی اعلام نتایج آزمون‌های ۹۷ در دو مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، کنکور سراسری سال ۹۷ هفتم و هشتم تیرماه در ۳۷۵ شهرستان و بخش و در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه و بر اساس نمرات علمی اکتسابی توسط هر داوطلب و با لحاظ کردن شرایط و مقررات مصوب در دهه اول مرداد ماه سال ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی سازمان در اختیار داوطلبان می‌گیرد.

انتخاب رشته توسط داوطلبان از طریق سایت اینترنتی سازمان در دهه دوم مرداد ماه سال ۱۳۹۷ انجام می‌شود و بر این اساس داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است با توجه به نتایج مندرج در کارنامه مذکور، شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون و اطلاعیه‌های رسمی سازمان که از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان منتشر می‌شود، در مدت زمانی که تعیین می‌شود اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنند.

گزینش علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ بعد از اتمام مدت زمان انتخاب رشته، بر اساس نمرات علمی اکتسابی هر یک از آنان، شرایط و ضوابط مربوطه، انتخاب رشته هر داوطلب با توجه به سایر شرایط و مقررات اعلام شده، انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی سازمان منتشر خواهد شد.

اعلام نتایج معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز به منظور انجام مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی در نیمه دوم مهر ماه سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

همچنین داوطلبان کارشناسی ارشد می‌توانند هفته اول شهریور ماه از نتیجه خود مطلع شوند.

نتایج نهایی پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه در دهه اول شهریورماه اعلام می‌شود.

 
کنکور سراسری کارشناسی دهه اول مرداد
کارشناسی ارشد هفته اول شهریور
کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دهه اول شهریور

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.