شرایط ویژه فروش سایپا آریو

گروه خودروسازی سایپا طرح جدید فروش آریو را آغاز نمود. در این طرح خودروی آریو در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات به صورت نقد و اقساط به فروش خواهد رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، آریو از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر بهره می‌ برد که توان تولید ۱۱۲ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه را داراست. میانگین مصرف سوخت این خودرو، توسط سایپا ۶.۵ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است، درحالیکه عدد واقعی با بنزین ایرانی، بین ۷.۵ تا ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. نهایت سرعت آریو S300، عدد ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.

مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و اتوماتیک این خودرو، از نظر سطح آپشن‌ها متفاوت هستند. حداقل امکانات آریو شامل این تجهزیات خواهد بود: رینگ‌های ۱۵ اینچ با لاستیک‌های ۱۹۵/۶۵، گیربکس دستی ۶ سرعته، فرمان هیدرولیک، ترمزهای دیسکی عقب و جلو، شیشه بالابر برقی چهار سرنشین، چراغ مه‌شکن، گرم‌کن شیشه‌ی عقب، ایموبلایزر و کلید ضد سرقت، خاموشی تاخیری چراغ‌ها پس از پارک خودرو و چراغ‌های LED در عقب.

نمونه‌ی دنده اتوماتیک آریو، دارای نمایشگر لمسی ۷ اینچ، ناوبری ماهواره‌ای به زبان فارسی، دوربین و سنسور عقب است. دیگر تفاوت مهم مدل دنده اتوماتیک یا نسخه‌ی دنده دستی، داشتن سانروف برقی است که برای بعضی از هم‌وطنان، جذابیت ویژه‌ای دارد.

آریو

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.