رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عروس دریایی، نمایش کمدی اجتماعی

محسن ستوده کارگردان نمایش «عروس دریایی» گفت:ژانر این نمایش کمدی اجتماعی است که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، محسن ستوده کارگردان نمایش «عروس دریایی» ؛گفت: موضوع نمایش درباره یک مراسم خواستگاری همزمان است که خانواده ها دچار مشکل می شوند و ژانر کار کمدی اجتماعی است در واقع موضوعی که ما در این اثر بیان می کنیم مشکلات جوانانی است که می خواهند ازدواج کنند و موانعی بر سر راهشان قرار دارد.

وی ادامه داد: تا کنون ۲ اجرا داشتیم و کار به دل مخاطبانمان نشسته زیرا آنطور که می بینیم دقیقه ای از کار بیرون نیامدند و مدام خنده بر صورتشان بود هدف من هم از این کار ایجاد لحظه ای شاد برای مخاطب بود که خوشبختانه تا کنون محقق شده است.

ستوده در پاسخ به این سوال که چرا روژان آریا منش را به عنوان یک سلبرتی سالها دور از تئاتر در نمایش آوردید،تصریح کرد: ایشان سال ها به دلیل درس خواندن از بازیگری دور بودند و ما برای آماده شدن او هر روز ۸ ساعت تمرین می کردیم.

وی در ادامه درباره اینکه نام و تصویر این بازیگر را در تبلیغات اثر استفاده کرده است ،توضیح داد: هر کاری نقطه قوتی دارد و روژان آریا منش هم نقطه قوت نمایش ما است و به طور حتم این نقطه ی قوت را به رخ می کشیم.

ستوده افزود: تخصص من نوشتن متن کمدی است و همه تلاشم را کردم که طنز فاخر و به دور از طنز مبتذل بنویسم همچنین تمام هدف طنز فاخر حقیقت زندگی براساس موقعیت هاست.

گفتنی‌ است؛ نمایش «عروس دریایی» به‌ نویسندگی و کارگردانی محسن ستوده ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ۲ عمارت نوفل‌لوشاتو به‌رویِ‌صحنه است که در آن، مریم کیان‌پیشه، سجاد شکورنیا، محسن ستوده، پگاه الله‌وردی‌زاده، احسان فروزش، تیما تقى‌زاده و شقایق مهدی‌پور نیز ایفای نقش می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.