رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت مسکن مهر پردیس چهار برابر شد

این روزها قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس سه تا چهار برابر افزایش یافته و متقاضیان از این بابت نفع برده‌اند.

یه گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حدود دو سال قبل مدیرعامل وقت شرکت عمران شهرهای جدید از ارزش افزوده‌ای که به زودی در واحدهای مسکن مهر پردیس اتفاق می‌افتد سخن گفت. آن موقع با توجه به کند بودن روند تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر، بعضی افراد این پیش‌بینی را جدی نگرفتند تا این‌که با افتتاح ۲۵ هزار واحد، نصب انشعابات و افزایش یکباره نرخ ارز، قیمت واحدها به سه برابر رسید.

بررسی‌های میدانی از فازهای مختلف پردیس نشان می‌دهد این روزها قیمت واحدهای مسکن مهر در فازهای مختلف حدود سه برابر رشد کرده است. به طور مثال در فاز ۱۱ واریزی متقاضیان ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بوده که اگر ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ۲۰ ساله را به این رقم اضافه کنیم پرداخت نهایی ۶۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بوده است. واحدها هم‌اکنون بین ۱۷۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که نشان می‌دهد خانوارها ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان سود کرده‌اند.

در فاز ۸ رقم آورده متقاضیان مسکن مهر ۴۸ تا ۵۲ میلیون تومان بوده که با ۴۰ میلیون تومان وام بانکی به ۸۸ تا ۹۲ میلیون تومان می‌رسد. این در حالی است که قیمت فعلی آپارتمان‌های دوخوابه تحویلی در این فاز هم‌اکنون ۲۰۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان است.

در فاز ۵ که با مشکلاتی در خدمات زیربنایی و روبنایی مواجه بود و متقاضیان بعضا اعتراضاتی نسبت به دیر واگذار شدن واحدهای مسکن مهر نشان می‌دادند مبلغی که افراد پرداخت کرده‌اند حدود ۳۰ میلیون تومان بوده و با ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به ۷۰ میلیون تومان می‌رسد. مهرنشینان این فاز هم که این روزها واحدهایشان ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود بین ۸۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان سود کرده‌اند.

ساکنان مسکن مهر فاز ۹ از ۲۵ تا

مسکن مهر پردیس فاز ۱۱

قیمت مسکن مهر پردیس

۳۲ میلیون تومان واریزی داشته‌اند. این رقم با ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله به ۶۵ تا ۷۲ میلیون تومان می‌رسد. حالا خانه‌های مهر در این فاز ۱۴۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و بدین ترتیب مسکن مهر در این فاز ۷۵ تا ۹۸ میلیون تومان گران شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سعید می گوید

    سلام چرا مسکن مهر در فولاد شهر اصفهان رشد نکرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.