رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو + جدول

 مهر ۹۷آگهی فروش ایران خودرو خبر از یک طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات خود را منتشر کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده از جزئیات این طرح، پیش فروش مذکور از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۳ تا زمان تکمیل ظرفیت از محصولات ایران خودرو خواهد بود.

نحوی ثبت نام در این پیش فروش با پیش فروش های قبلی ایران خودرو متفاوت بوده و فروش خودروها در ۶ روز و بر اساس اولین رقم سمت راست کد ملی مراجعه کنندگان رخ خواهد داد. البته لازم به ذکر است که ایران خودرو اعلام کرده است که عدالت را بین روزهای و کد ملی های مختلف رعایت خواهد کرد و محصولات این شرکت به مساوات در روزهای مختلف در دسترس خواهد بود.

زمان فعال سازی این طرح ساعت ۱۰ صبح روزهای سه شنبه ۹۷/۰۷/۰۳ الی دوشنبه ۹۷/۰۷/۰۹ بر اساس زمانبندی تعیین شده بوده و ظرفیت هر روز ساعت ۱۰ همان روز اعلام می گردد.

بر این اساس متقاضیان این طرح می بایست بر اساس گروه بندی زیر به سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

گروه یک: از روز سه شنبه ۹۷/۰۷/۰۳ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها ۱ باشد.

گروه دو: از روز چهار شنبه ۹۷/۰۷/۰۴ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها ۲ و ۳ باشد.

گروه سه: از روز پنج شنبه ۹۷/۰۷/۰۵ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی ۴ و ۵ باشد.

گروه چهار: از روز شنبه ۹۷/۰۷/۰۷ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها ۶ و ۷ باشد.

گروه پنج: از روز یکشنبه ۹۷/۰۷/۰۸ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها ۸ و ۹ باشد.

گروه ششم: از روز دوشنبه ۹۷/۰۷/۰۹ برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها ۰ باشد.

طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو

متقاضیان باید توجه کنند که صرفاً مشتریانی که تاریخ صدور گواهینامه آن ها مربوط به قبل از ثبت نام می باشد اجازه ثبت نام دارند. ایران خودرو اعلام کرده است که مشتریان هدف این پیش فروش ۵۳ هزار دستگاهی در واقع خودرو اولی ها و افرادی می باشد که مالک خودرو (اعم از خودروی ایران خودرویی و یا غیر ایران خودرویی) نیستند.

از طرف دیگر متقاضیانی نیز که پیش فروش پیشین سایپا اقدام به پیش خرید خودرو کرده اند اجازه خرید خودرو در این پیش فروش را ندارند.

اثبات موارد فوق، بر اساس فرم خود اظهاری مراجعه کنندگان به سایت و با اعتماد به آن ها صورت خواهد پذیرفت. البته راستی آزمایی اطلاعات وارد شده در فرم خود اظهاری که شامل تایید گواهینامه مشتری و اثبات عدم مالکیت قبلی خودرو های دیگر توسط آن است در زمان تحویل خودرو بررسی می شود. در صورتی که به نمایندگی های ایران خودرو اثبات شود که مراجعه کننده خود اظهاری اشتباه انجام داده است، اصل ودیعه او در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

لازم به ذکر است که در این پیش فروش نیز درست مشابه با پیش فروش های قبلی هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو می باشد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو تعیین خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.