تراکنش‌های پشتیبانی در دانشگاه آزاد دیجیتالی شد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم استفاده از سامانه‌‌های مختلف در این دانشگاه برای افزایش شفافیت و مدیریت بهتر تاکید کرد و گفت: در سامانه «آزاد اکسپو» که یکی از بزرگترین زیرسامانه‌های این دانشگاه است، تمامی تراکنش‌های پشتیبانی به صورت دیجیتال درآمده و هیچ فعالیت و خریدی به صورت دستی نخواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم استفاده از سامانه‌‌های مختلف در این دانشگاه برای افزایش شفافیت و مدیریت بهتر تاکید کرد و گفت: در سامانه «آزاد اکسپو» که یکی از بزرگترین زیرسامانه‌های دانشگاه آزاد است، تمامی تراکنش‌های پشتیبانی به صورت دیجیتال درآمده و هیچ فعالیت و خرید پشتیبانی به صورت دستی نخواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی افزود:‌ براساس سامانه «آزاد اکسپو» تمامی نیازهای واحدهای دانشگاهی در این سامانه ثبت شده و بلافاصله فروشندگان نیازهای واحدها را شناسایی و با کمترین رقم تأمین می‌کنند، ضمن اینکه باید تمامی هزینه‌های خرید و فروش با کمترین رقم ریالی انجام شود و دیگر خبری از چک نخواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به دنبال توسعه بوده است، ولی با تغییر مأموریت و اهداف به دنبال توسعه تکمیلی و افزایش کیفیت و اعتباربخشی به امورات و اقدامات خود است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان، کارهای اساسی توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است و برای این کار، تمامی زیرساخت‌ها را الکترونیکی کرده و می‌کوشیم روند را تسهیل‌تر از گذشته کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال هوشمند کردن تمامی اقدامات خود با تغییر زیرساخت‌هایش است اظهار داشت: در این طرح تمامی فعالیت‌های دستی در این دانشگاه تغییر یافته و قرار است از خدمات الکترونیکی در تمامی امورات بهره‌برداری کنیم.

پورعباس خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ زیرسامانه در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت پایلوت استفاده می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.