رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرا اینستاگرام هنگ می‌کند؟

اینستاگرام از محبوب ترین برنامه هایی است که این روزها کاربران پرشماری را به خود جذب کرده است. اما یکی از رایج ترین شکایات کاربران اینستاگرام پرش ناگهانی صفحات است.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، اینستاگرام از محبوب ترین برنامه هایی است که این روزها کاربران پرشماری را به خود جذب کرده است. اما یکی از رایج ترین شکایات کاربران اینستاگرام پرش ناگهانی صفحات است.

به گزارش سی نت، اغلب افراد عادت دارند در شرایط مختلف عکس و فیلم گرفته و این تصاویر و فیلم ها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگارند و کجا بهتر از اینستاگرام. اما یک مشکل رایج در اینستاگرام توقف ناگهانی برنامه و پرش صفحه است. علت این مشکل چیست؟

*برنامه را مجددا نصب کنید

گاهی به هر علتی برنامه اینستاگرام در گوشی شما به طور کامل باز نمی شود و با مشکلاتی همراه است. بهتر است برنامه را پاک کنید و دوباره نصب کنید. این برنامه می تواند با نصب مجدد درست بارگذاری شود.

*مطمئن شوید اشکال از برنامه نیست

شاید گوشی شما بیش از حد داغ شده یا هنگ کرده است. شاید باتری گوشی کم شده و در نتیجه به طور خودکار شما را از اینستاگرام بیرون کرده است. بهتر است ابتدا این نوع موارد را بررسی کنید.

*برنامه را آپدیت کنید

یکی از علل رایج برای مشکلات اینستاگرام این است که آپدیت نشده است. بهتر است ابتدا برنامه را آپدیت کنید و سپس مجددا به سراغ برنامه بروید. گاهی با یک آپدیت ساده مشکلات حل می شود.

*برنامه های سنگین را ببندید

یک علت ساده برای این اتفاق فشاری است که به گوشی شما وارد می شود. برنامه های اضافی را که به گوشی شما فشار وارد می کنند ببندید . گاهی باز بودن همزمان چند برنامه منجر به این اتفاق می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.