جدیدترین جزئیات درباره کپی چینی تویوتا لندکروزر+تصاویر

 در حالی که این روزها بازار چین پر از خودروهای برقی و هیبریدی شده است اما در این میان هستند خودروسازانی که هنوز به موتور های V8 وفادار مانده اند و خودروی مورد بحث ما نیز یکی از همین مدل ها است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، شاید تاکنون کمتر خودروی چینی هشت سیلندری دیده باشید اما این مدل که توسط گروه خودروسازی CHTC به تولید رسیده یکی از همین مدل ها است که آن را باید یک کپی چینی از تویوتا لندکروزر دانست. در بسیاری از بخش ها CHTC شباهت زیادی به تویوتا لندکروزر دارد و حتی در زیر کاپوت نیز همانند لندکروزر از یک موتور هشت سیلندر ۴.۶ لیتری قدرتمند استفاده می کند.

تویوتا لندکروزر چینی

شرکت CHTC یکی از شرکت های بزرگ چینی است که از تولید خودرو تا تولید محصولات شیمیایی، سموم و فروش خودرو فعالیت دارد. محصولات CHTC در بازار چین با برند هنگتین اتو به فروش می رسند و شامل خودروهای متنوعی از اتوبوس های برقی و کامیون های برقی هستند. این شرکت همچنین مالک برند آلمانی Ginaf است که کامیون های سنگین تولید می کند. البته این اس یو وی جدید هشت سیلندر با برندی متفاوت با هنگ تین و با نام تیانما به فروش خواهد رسید. جالب است بدانید خودروی شاسی بلند دیگری نیز در چین با نام تیانما به فروش می رسد که آن نیز یک شاسی بلند بوده ولی از یک شرکت دیگر است!

تویوتا لندکروزر چینی

داخل کابین تیانما نیز کمی عجیب است چون از سویی در کنسول مرکزی یک نمایشگر بسیار بزرگ لمسی وجود دارد و از سوی دیگر گیربکس همانند خودروهای قدیمی دستی بوده و ترمز دستی نیز به شکل خودروهای قدیمی است.  موتور ۴۶۰۰ سی سی این مدل نیز می تواند ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید کند که برای رساندن این اس یو وی بزرگ به حداکثر سرعت ۱۹۶ کیلومتر بر ساعت کافی است. مصرف سوخت این مدل نیز در سیکل ترکیبی ۱۴.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است.

تویوتا لندکروزر چینی

موتور تیانما توسط یک شرکت چینی موتورسازی به نام فوتی پاور ساخته شده است که یکی از زیر مجموعه های گروه CHTC به شمار می رود و در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است.. جالب اینجاست که در وبسایت شرکت فوتی پاور هیچ اشاره ای به این موتور هشت سیلندر نشده است و تنها به موتور ۳ لیتری V6 اشاره شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.