چند درصد از کاربران برای محتوای دیجیتال هزینه پرداخت می‌کنند؟ +اینفوگرافی

یکی از چالش‌های اصلی برای صاحبان محتوا و ناشران در طول دهه گذشته، چگونگی هدایت مردم به سوی پرداخت هزینه برای محتوای دیجیتالی است که از آن‌ها به صورت رایگان استفاده می‌شود.

اینتیتر-راضیه مومنی، تا به امروز، بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت هزینه برای دسترسی به یک وب‌سایت خبری ندارند، در حالی‌که آن‌ها هیچ مشکلی با خرید یک روزنامه چاپی ندارند. با وجود این واقعیت که امروزه رسانه‌ها بیشتر به صورت دیجیتالی رصد می‌شوند اما به نظر می‌رسد فقدان یک محصول فیزیکی، ارزش درک شده محتوای دیجیتال را به شدت کاهش داده است.

یکی از راه‌های هدایت کاربران به سوی پرداخت هزینه برای محتوای دیجیتال، ایجاد یک محصول یا سرویس است که از طبیعت دیجیتالی بهره‌مند باشد و چیزی را ارائه دهد که هیچ محصول فیزیکی نتواند جایگزین آن باشد.

به عنوان مثال برای دسترسی به خدمات سرویس استریم موسیقی؛ مشترکین موظف به پرداخت هزینه ماهانه در قبال دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و دریافت آن‌ها هستند. بر اساس اطلاعات نمودار زیر که بر اساس داده‌های Statista’s Global Consumer Survey، ارائه شده است، در حال حاضر خدمات اشتراکی محبوب‌ترین روش استفاده از محتوای پرداختی دیجیتال در ایالات متحده و انگلستان است. این در حالی است که توزیع دیجیتال به عنصری جدید برای محتوای موسیقی و ویدئو تبدیل شده است و تمایل به پرداخت محتوای دیجیتال هنوز محدود است.

جالب توجه است که کاربران آمریکایی‌ تمایل بیشتری برای صرف هزینه در حوزه محتوای دیجیتالی نسبت به کاربران انگلستانی در همه گروه‌ها دارند.

محتوای دیجیتال

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی مرادی می گوید

    عالی بود. ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.