اولین تریلر فیلم انتقام جویان ۴ منتشر می‌شود

قسمت جدید فیلم اونجرز سال آینده میلادی اکران می شود. مدیر استودیوی مارول خبر از انتشار اولین تریلر فیلم انتقام جویان ۴ تا پایان سال جاری میلادی داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کلیک، بر اساس اعلام مدیر استودیوی مارول، کوین فایگی تا قبل از پایان سال جاری میلادی اولین تریلر فیلم انتقام جویان ۴ منتشر می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این فیلم منتشر نشده و حتی نام آن نیز به صورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

با توجه به نحوه پایان فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت، مارول می تواند سناریوهای مختلفی را برای قسمت بعدی آن در نظر بگیرد. دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۰۸ و با فیلم مرد آهنی شروع به کار کرد. فیلم انتقام جویان ۴ به عنوان بیست و دومین فیلم آن، سال آینده میلادی اکران می شود.

در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار اولین تریلر فیلم انتقام جویان ۴ مشخص نشده؛ با این حال تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ این تریلر در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که مارول تیزر کوتاهی را از این فیلم منتشر کند.

در گذشته مدیر مارول به این نکته اشاره کرده بود که کمپین تبلیغاتی این فیلم در سال جاری میلادی شروع به کار خواهد کرد. با توجه به این موضوع که فیلم کاپیتان مارول نیز سال آینده میلادی اکران می شود، احتمال تداخل در کمپین های تبلیغاتی آن ها وجود دارد.

انتظار می رود استودیوی مارول همزمان با انتشار اولین تریلر قسمت بعدی فیلم انتقام جویان، نام رسمی آن را نیز اعلام کند. این احتمال وجود دارد که این فیلم با نام انتقام جویان جنگ ابدیت ۲ و یا اونجرز ۴ روی پرده سینما قرار بگیرد.

قسمت بعدی فیلم انتقام جویان میزبان یک بازیگر جدید است. در این فیلم کاترین لانگفورد به ایفای نقش می پردازد (کاترین لانگفورد به جمع بازیگران فیلم انتقام جویان ۴ پیوست).

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.