رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شهردار تهران: همچنان به قانون پایبند هستم

شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در مهلت باقی مانده قانونی برای ادامه فعالیت در این نهاد آیا استعفا خواهد داد یا خیر؟ تصریح کرد: تا زمانی که قانون تکلیف کند می‌مانم، بر اساس قانون عمل می کنم و همچنان پایبند قانون هستم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، سید محمد علی افشانی روز یکشنبه در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود منتظر می مانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می کند یا خیر؟ گفت: هنوز وارد چنین فضایی نشده ام.

به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شده که شهرداران بازنشسته نیز مشمول این قانون می شوند.

افشانی که ۲۳ اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران فعالیتش را شروع کرده است همچنین درباره احتمال تغییرات مدیریتی در شهرداری گفت: احتمال اینکه جابه‌جایی‌هایی در شهرداری تهران حاصل شود وجود دارد و این تغییرات در راستای بهبود مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: هر مدیری تا زمانی که به طور قانونی مدیر است، برحسب قانون باید از اختیارات قانونی خود استفاده کند و اگر قرار است سازمان را تحویل دهد، سازمانی منسجم و با نظم و انضباط تحویل دهد

شهردار تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هماهنگی خوبی بین شورای شهر و شهرداری وجود دارد و با هم همکاری می کنیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده اند که باتوجه به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان تا ۲۲ آبان ماه جاری شهردار جدید را انتخاب خواهند کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.