رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پایانی جنجالی برای دلدادگان؛ پانته‌ آ بهرام مقصر بود یا قربانی؟

سریال دلدادگان پس از سه فصل پرفراز و نشیب و جذاب که بینندگان زیادی را با خود همراه کرده بود، با یک پایان بندی غیر قابل قبول به اتمام رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، این پایان بندی اعتراض و نارضایتی جمع کثیری از بینندگان این سریال را به دنبال داشت و حواشی فراوانی را در فضای مجازی ایجاد کرد.

پانته آ بهرام پیش دستی کرد
بعد از این اعتراضات مردمی، پانته آ بهرام اولین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود!! افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته میشد و…».

انتشار این پست همه اعتراضات مردمی را به سمت صدا و سیما و سانسورهای این سازمان برد.

منوچهر هادی از صدا و سیما دفاع کرد
اما منوچهر هادی از صدا و سیما دفاع کرد و عنوان کرد که این صدا و سیما هیچ سانسوری را بر قسمت آخر این سریال اعمال نکرده است. بلکه یکی از بازیگران اصلی مقصر بوده این ماجرا بوده است. بازیگری که حاضر نشده برای فیلمبرداری قسمت اخر حاضر شود و به همین خاطر نویسنده و کارگردان مجبور به تغییر دادن پایان داستان شده اند.

شاهرخ استخری، مقصر اصلی را افشا کرد
چند ساعت بعد ، شاهرخ استخری صحبت های منوچهر هادی را کامل کرد و توضیح داد که «پانته آ بهرام» همان بازیگری بوده است که حاضر به همکاری در قسمت آخر این سریال نشده است و لذا پایان بندی سریال به این شکل در آمده است.

تهیه کننده و کارگردان سریال همه تقصیرها را به گردن «پانته آ بهرام» انداختند
دیروز در نشست خبری سریال دلدادگان ایرج محمدی تهیه کننده این اثر توضیح داد که کارگردان ونویسنده این اثر حتی به منزل پانته آ بهرام رفتند و از او خواستند که برای فیلمبرداری قسمت آخر سریال حضور یابد اما او موافقت نکرده است.

منوچهر هادی عنوان کرد که پانته آ بهرام علت این کار را تسویه نشدن قراردادش عنوان کرده و درخواست کرده است که دستمزدش به صورت نقد به او پرداخت شود.

مطالبه حرفه ای «پانته آ بهرام» و بدقولی های مالی صدا و سیما
در نهایت پس از جنجال های فراوان، پانته آ بهرام در مصاحبه ای مفصل، مشکلات مالی و بدقولی های تهیه کننده در پرداخت به موقع دستمزدش را توضیح داد. وی گفت: «قرارداد من اردیبهشت ماه تمام شد و همچنان بخش زیادی از دستمزدم را دریافت نکرده بودم، تهیه‌کننده می‌گفت تلویزیون پول نداده من هم پول ندارم. »

بهرام با بیان اینکه الان آبان ماه است و او همچنان از این سریال طلبکار است، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک بازیگر گزیده‌کار و کم‌کار، گاهی ممکن است چند سال بیکار باشم و شاید قرار باشد با دستمزد همین سریال زندگی کنم.

مدیر شبکه سه از پایان سریال اظهار نارضایتی کرد
علی فروغی مدیر شبکه سه که امروز در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کرده بود نیز از پایان بندی ضعیف سریال دلدادگان اظهار ناراحتی کرد و پانته آ بهرام را مقصر این پایان بندی دانست. البته وی صحبتی درباره سازوکارهای مالی و عدم تعهد سازمان به پرداخت به موقع دستمزد کارکنان نداشت.

منوچهر هادی دلجویی کرد و قائله را به پایان برد
در نهایت در پایان این ماجرای پرفراز و نشیب امروز صبح منوچهر هادی برای دلجویی از پانته آ بهرام پستی را منتشر کرد و نوشت: خانم بهرام بازیگر خوبی است. کاش حقایق را آنطور که بود عنوان می کرد. همچنان برای او احترام قائلم و بهترین ها رو برایش آرزو دارم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. محسن می گوید

    به نظر من حق نداشت این کارو بکنه

  2. الهه می گوید

    یه جورایی باهاش موافقم

  3. زیبا می گوید

    هم قربانی بود هم مقصر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.