پرطرفدارترین گوشی هوشمند مجردهای چینی

برند آنر که از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی هواوی است موفق شده به جایگاه پرفروش‌ترین گوشی‌هوشمند روز مجردهای چین تبدیل شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته هندی‌ها مراسم کهن «دیوالیش» را جشن گرفتند و بسیاری از خرده‌فروشان با بهره‌بردن از این فرصت انواع و اقسام پیشنهادات را به مشتریان خود ارائه کردند. برند آنر موفق شد بیش از ۱ میلیون دستگاه از محصولات خود را به فروش برساند و در مقایسه با سال گذشته به رشد ۳۰۰ درصدی دست یابد.

اما در روز ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) نیز در نقطه‌ی دیگری از جهان جشن دیگری برپا بود. این روز که با نام روز مجردها شناخته می‌شود، هر ساله در کشور چین گرامی داشته می‌شود.

برند زیر مجموعه‌ی شرکت هواوی موفق شد در این روز به رکورد بالاترین فروش گوشی‌هوشمند در دو سایت JD.com و Tmall.com که از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اصلی چین هستند، دست پیدا کند.

پرطرفدارترین گوشی هوشمند مجردهای چینی

آنر مجیک ۲پیشی گرفتن از اپل از نظر فروش و درآمد، یکی از مهم‌ترین دستاورد هایی است که آنر موفق به کسب آن شد. از آن‌جایی که این برند به شدت به تبلیغات و فروش آنلاین وابسته است، دستیابی به رتبه‌ی اول فروش در موارد زیر اصلا برایش عجیب نیست:

  • برند گوشی‌هوشمند (هم در JD.com و هم در Tmall.com)
  • حجم فروش و درآمد (در روز مجردها)
  • حجم کلی فروش از ۱ تا ۱۱ نوامبر
  • مجموع درآمد فروش گوشی‌های اندرویدی از ۱ تا ۱۱ نوامبر

علاوه بر این، گوشی تازه وارد آنر مجیک ۲ نیز توانسته عنوان پرفروش‌ترین و پرسودترین دستگاه را در این دو فروشگاه از آن خود کند. البته چنین پرچمداری نمی‌تواند با دستگاه‌های ارزان‌تر رقابت کند و به همین جهت آنر اعلام کرده‌است که مجیک ۲ در دسته گوشی‌هایی با قیمت ۵۸۰ تا ۷۲۰ دلار توانسته رتبه اول را کسب کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.