رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی غلط می‌کنند که ملت ایران را تهدید کنند

رهبر معظم انقلاب فرمودند:چرا باید حکام اسلامی در حرکت جنایت‌آمیز علیه فلسطین و مردم یمن [با آمریکا] همراه شوند؟ این حکام مطمئن باشند که در هر دو [جبهه] هم پیروزی با مردم فلسطین و یمن است.

به گزارش اینتیتر، در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد؛ امروز هم اگر از این نور تبعیت کنیم، نتیجه‌اش فلاح و رستگاری است. اگر بشر به این بلوغ فکری برسد که به دعوت نبی پاسخ دهد، گرفتاری او رفع می‌شود.

امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است و این فقط مخصوص دنیای اسلام نیست؛ آن کشورهایی هم که به‌ظاهر پیشرفته‌اند به‌شدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه‌ی این نیازهاست.

* جریان مقاومت مقابل ظلم در دنیا وجود دارد و این مقاومت متکی به نام خدا و اسلام است.

در منطقه‌ی ما امروز روحیه‌ی بیداری اسلامی بر بسیاری از کشورها و ملت‌ها حاکم است. اینکه قدرتمندان دنیا و در رأس آن‌ها آمریکا نسبت به این منطقه حساسند، به‌خاطر این است که اقبال و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی در این منطقه به چشم می‌خورد. این‌ها از بیداری ملت‌های مسلمان می‌ترسند.

در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود، استکبار سیلی خورده و ما جداً معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد.

عرض ما به ملت‌های مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه می‌توانید تقویت کنید که راه نجات منطقه، تقویت بیداری اسلامی است.

* نصیحت ما به حکام کشورهای اسلامی این است که به ولایت اسلام برگردند؛ ولایت آمریکا و طاغوت به کار آن‌ها نخواهد آمد. امروز برخی کشورهای منطقه به جای ولایت «الله» از آمریکا تبعیت می‌کنند. آمریکا هم بنا به طبع استکباری خود، آن‌ها را تحقیر می‌کند.

شنیده‌اید که رئیس‌جمهور یاوه‌گوی آمریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تعبیر کرد. اگر آل سعود از اهانت به خودش بدش نمی‌آید به‌جهنم؛ اما این اهانت به مردم آن کشور و ملت‌های مسلمان است.

چرا باید حکام اسلامی در حرکت جنایت‌آمیز علیه فلسطین و مردم یمن [با آمریکا] همراه شوند؟ این حکام مطمئن باشند که در هر دو [جبهه] هم پیروزی با مردم فلسطین و یمن است و آمریکا و تبعه‌ی آمریکا در این قضیه شکست خواهند خورد.

* آمریکا امروز به‌وضوح در این منطقه از ۱۰ سال پیش ضعیف‌تر است؛ رژیم صهیونیستی به‌وضوح از چند سال پیش ضعیف‌تر است.

رژیم صهیونیستی چند سال پیش ۳۳روز توانست در مقابل حزب‌الله لبنان مقاومت کند و بعد شکست خورد؛ چند سال بعد ۲۲روز در مقابل فلسطینی‌ها مقاومت کرد و بعد شکست خورد؛ چندی بعد ۸روز در غزه مقاومت کرد و بعد شکست خورد؛ در هفته‌ی اخیر هم بعد از ۲روز شکست خورد.

این ضعف روزافزون رژیم صهیونیستی است.

* ملت‌هایی که به خدا متکی هستند و می‌ایستند، خدا به آن‌ها کمک خواهد کرد؛ این سنت الهی است.

مردم یمن امروز سخت‌ترین شکنجه‌ها را از ناحیه‌ی دولت سعودی با پشتیبانی آمریکا تحمل می‌کنند، اما قطعاً مردم یمن و انصارالله پیروز خواهند شد.

تنها راه «مقاومت» است و آن چیزی که امروز آمریکا و متحدانش را دستپاچه کرده، ایستادگی ملت‌های مسلمان است و این نتیجه خواهد داد.

ملت ایران ۴۰سال است که مقاومت می‌کند. ما روز اول یک نهال کوچک و آسیب‌پذیر بودیم و به برکت نام پیامبر و هدایت امام بزرگوار ایستادگی کردیم و البته در این راه سختی کشیدیم و شهید دادیم. اما امروز ملت ایران یک درخت تناور است.

امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی غلط می‌کنند که ملت ایران را تهدید کنند. تهدیدها و خباثت آن‌ها تا امروز شکست خورده و از این پس هم شکست می‌خورد و تحریم هم به برکت مقاومت شکست خواهد خورد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.