رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دعوتنامه‌ ای جدید برای خریداران پژو ۲۰۶

از روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش پیدا کرده و به ۵۷ میلیون تومان رسیده است؛ اما آیا این خبر واقعیت دارد؟

به گزارش اینتیتر به نقل از گجت نیوز، روز گذشته، خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که شرکت ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده است. طبق این خبر، ایران خودرو دعوتنامه‌های جدید خریداران پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را صادر کرده و بر اساس آن، بهای رسمی این خودرو با حدود ۲۱ میلیون تومان افزایش به ۵۷ میلیون تومان رسیده است و مشتریان باید با این قیمت جدید، تکمیل وجه کنند. پیش از این شنیده می‌شد که قرار است قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی به ۵ درصد زیر قیمت بازار برسد. در حال حاضر، خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار با قیمت حدود ۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. با این حساب می‌توان انتظار داشت که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز به حدود ۶۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

خبر افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حالی منتشر شد که هنوز دولت با افزایش قیمت خودروهای داخلی و آزادسازی قیمت‌گذاری موافقت نکرده و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی گرفته خواهد شد. انتشار این خبر، واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و بسیاری از افراد آن را تکذیب کردند و گفتند این شایعه با هدف ایجاد جو روانی برای فشار به دولت و همین‌طور آماده‌سازی افکار عمومی برای افزایش قیمت، منتشر شده است.

تاکنون شرکت ایران خودرو واکنش صریحی به این مسئله نشان نداده، اما برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند که واحد فروش ایران خودرو این قیمت جدید را تایید کرده است. بعضی از نمایندگی‌ها و کارشناسان حوزه خودرو نیز احتمال می‌دهند که ایران خودرو با انتشار یک بیانیه، افزایش قیمت پژو ۲۰۶ را لغو کند یا حتی آن را به کل تکذیب کند؛ اتفاقی که پیش از این برای چند خودروی دیگر رخ داده بود.

بنابراین هنوز مشخص نیست آیا واقعا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرده یا این خبر شایعه‌ای است که از سوی برخی افراد با هدف‌های خاص منتشر شده است. برای اطمینان از این موضوع، فعلا باید منتظر واکنش رسمی شرکت ایران خودرو بمانیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.