رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی تویوتا پریوس فیس لیفت ۲۰۱۹

فروش تویوتا Prius در ایالات متحده کاهش یافته و این کمپانی در تلاش است تا این روند را با معرفی پریوس فیس لیفت ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به حالت قبل برگرداند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ماشین۳، بزرگترین تغییر این خودرو آپشن AWDاست که برای اولین بار در این خودرو استفاده شده است و توسط یک موتور الکتریکی که روی محور عقب قرار می‌گیرد می‌تواند چرخ‌ها را تا حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر برساعت، حرکت دهد.

پیشرانه الکتریکی این خودرو به یک پکیج باتری نیکل متال هیدرید جدید مجهز شده تا خودرو در شرایط آب و هوایی سرد عملکرد بهتری داشته باشد. پکیج باتری‌هادر زیر صندلی‌های عقب تعبیه شده و تاثیری در ظرفیت ۱۸۵۴ لیتری فضای بار (با خواباندن صندلی‌های عقب) نداشته است.

کمپانی تویوتا می‌گوید پریوس فیس لیفت چهارچرخ متحرک یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای موجود در بازار آمریکاست زیرا میانگین مصرف سوخت آن در شهر ۴.۵ لیتر ، در جاده ۴.۹ لیتر و ۴.۷ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است.

کمپانی تویوتا اعلام کرده که اگر برآوردهای آن ها درست باشد این خودروی تمام چرخ متحرک می تواند حداقل ۲۵% فروش خانواده پریوس را به خود اختصاص دهد. تویوتا پریوس فیس لیفت ۲۰۱۹ در قسمت جلو و عقب، چراغ‌ها و سپرها تغییر کرده‌ و در ۲ رنگ آبی و قرمز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در کابین این خودروتنها فرمان خودرو، به‌روز شده است.

تمام مدل های تویوتا پریوس فیس لیفت ۲۰۱۹ به صورت استاندارد مجهز به سیستم ایمنی Toyota Safety Sense P هستند که شامل تجهیزاتی از جمله کروز کنترل هوشمند، سنسور هشدار برخورد از جلو با تشخیص عابرپیاده، ترمز اضطراری، نوربالا اتومات و سیستم کمکی تغییرلاین است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.