رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امیدوارم کی‌روش پاسخگوی تصمیماتش باشد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ضمن اعلام حمایت از تصمیمات کی‌روش گفت: امیدوارم سرمربی تیم‌ملی پس از رقابت‌های جام ملت ها در خصوص برخی تصمیماتش پاسخگو باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص لیست اولیه تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در کشور امارات گفت: در اکثر تیم های فوتبال دنیا مرسوم است که افرادی در لیست اولیه تیم ملی برای حضور در تورنمنت های معتبر قرار بگیرند تا شانس خود را برای حضور در تیم ملی بیازمایند. البته این موضوع در خصوص آقای کی روش که حضوری طولانی مدت در فوتبال ایران دارد کمی متفاوت است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در حال حاضر فکر می کنم فقط و فقط باید از تیم ملی حماسیت کرد. تمام تصمیمات آقای کی روش را پذیرفت. ایشان مربی بزرگی است که من مثل همیشه برای تصمیماتی که در حوزه فنی می گیرد احترام قائلم. اما امیدوارم آقای کی روش فارغ از هر نتیجه ای که با تیم ملی در جام ملت های اسیا دریافت کرد پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی درباره احترام کی روش به اهالی فوتبال تصریح کرد: به هر حال مردم همه چیز را دیده و می بینند. وضعیت فعلی تیم ملی می تواند روحیه اجتماعی را هم حتی کم و زیاد کند. در وهله اول باید به احترام پیراهن تیم ملی دست از انتقاد در این بازه زمانی برداشت. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم هر نتیجه ای که توسط تیم ملی گرفته شود در کارنامه کارلوس کی روش هم ثبت خواهد شد. او باید پس از جام ملت ها در خصوص هر ابهامی که درباره لیست تیم ملی و نحوه آماده‌سازی این تیم وجود داشته پاسخ دهد. امیدوارم کی روش پاسخگو باشد.

ذوالفقارنسب درباره شانس ملی پوشان برای تصاحب قهرمانی در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: به نظرم این دوره با دورهای قبلی متفاوت است. انتظارات از تیم ملی بالا رفته و فکر می کنم بهترین زطمان است تا بازیکنان فعلی بتوانند کسب نتیجه کنند. در اکثر تیم های مطرح دنیا که به فکر کارهای طولانی مدت هستند شاهد پوست اندازی تیم های ملی که از جام جهانی بازگشته اند هستیم.

اما به هر حال اکنون در تیم ملی فوتبال ایران گزینه هایی داریم که به نوعی ملی‌پوش بازنشسته محسوب می شوند. با این حال من فکر می کنم بهترین ترکیب را برای درخشش در اختیار داریم و می توانیم موفقیت کسب کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.