رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پرتابل و استارتر بالگرد، هواپیما و تانک نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

دستگاه پرتابل و استارتر بالگرد، هواپیما و تانک (GPU) نیروی زمینی ارتش تولید متخصصان این نیرو با حضور جمعی از فرماندهان نظامی رونمایی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، این دستگاه که متخصصان هوانیروز طراحی و تولید کرده اند صبح امروز- شنبه- در حاشیه نمایشگاه قطعات بالگردی در ستاد فرماندهی هوانیروز با حضور امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز رونمایی شد.

این دستگاه کار تامین برق به منظور روشن شدن انواع تانک ها، بالگردها و هواپیماها را انجام می دهد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در این نمایشگاه این استارتر با توجه به وزن کم و قابلیت جابجایی سریع کمکی ارزشمند به منظور انجام عملیات های هوانیروز محسوب می شود.

به گفته متخصصان هوانیروز این استارتر، استاندارهای لازم را اخذ کرده و آماده تولید انبوه به منظور خدمت رسانی است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه یک دستگاه استارتر سبک متحرک بالگرد نیز به نمایش دارد که با وزن حدود ۱۰ کیلوگرم پس از یک بار شارژ توانایی روشن کردن ۱۰ بالگرد را دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از این دستگاه ضمن تقدیر از متخصصان هوانیروز گفت: متخصصان هوانیروز امروز در صنایع هوایی «یا علی» قطعات مورد نیاز بالگردها را تولید می کنند.

امیر جهانشاهی تصریح کرد: کاری که در هوانیروز جمهوری اسلامی ایران به منظور نگهداری، قطعه سازی و ارتقاع توان بالگردها انجام می شود، اقدامی ارزشمند و ستودنی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.