رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مهاجمی شبیه کی‌روش در خط حمله تیم برانکو

برانکو برای تقویت خط حمله تیمش تصمیم دارد یک بازیکن کروات جذب کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، ۱۷ گل در ۱۵ بازی نیم فصل اول، یعنی پرسپولیس برای موفقیت در نیم فصل دوم نیاز به تغییرات بزرگ در خط حمله دارد. آن‌ها در دفاع، بهترین تیم لیگ بوده‌اند اما در حمله، ۱۱ گل کمتر از سپاهان رقیب مستقیم‌شان برای قهرمانی زده‌اند. اضافه شدن مهدی ترابی و سروش رفیعی، تعداد موقعیت‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم را بالاتر خواهد برد و مهدی شریفی قدرت خط حمله را بیشتر می‌کند اما آن‌ها در غیاب طارمی، نیاز به یک تمام کننده دارند. کسی که به قول برانکو، مقابل دروازه یک قاتل باشد.

پس از منتفی شدن احتمال حضور گوچی، برانکو روی ماریو بوتیمیر، مهاجم دینامو زاگرب دست گذاشته است. بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل، قد و قامت کوتاه خط حمله‌اش بود. آن‌ها نیم فصل اول در جریان بازی، فقط یک گل با سر زدند. بودیمیر با قد یک متر و ۹۳ سانتیمتر، می‌تواند این مشکل را برطرف کند. در بین بازیکنان پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پدیده، غیر از دروازه‌بان‌ها فقط کی‌روش یک و ۹۵ سانتی قد بلندتری از بودیمیر دارد و این مهاجم کروات می‌تواند روی هوا، بیشتر ضربات سر اول را بزند.

نکته جالب، قدرت بازی با پای بودیمیر است. تیم برانکو معمولا روی زمین بازی می‌کند و بازیکنی مثل کی‌روش که همه گل‌هایش را با سر می‌زند، نمی‌تواند برای آن‌ها کارساز باشد. بودیمیر اما با وجود قد بلند، بیشتر روی زمین گل می‌زند. او این فصل با پیراهن دینامو زاگرب ۵ گل در لیگ کرواسی، ۲ گل در لیگ قهرمانان و یک گل در جام حذفی زده است. از این ۸ گل، ۴ گل با پا در جریان بازی، ۲ گل از روی نقطه پنالتی و دو گل، با ضربات سر بوده‌اند.

فصل پیش هم بودیمیر با ۱۴ گل، پنجمین گلزن فصل لیگ کرواسی بود. از بین گل‌های او، فقط دو گل با سر بودند و بقیه با پا زده شدند. او با وجود راست پا بودن، مثل علیپور پای چپ خوبی هم دارد و سه گلش را هم فصل قبل با پای چپ زده است. با این معیار، می‌توان گفت پرسپولیسی‌ها یک بازیکن قد بلند و در عین حال، شوتزن خریده‌اند. بازیکنی که اگر جواب بدهد و انتظارات را برآورده کند، با بودن ترابی و سروش از همین حالا می‌تواند برای تبدیل شدن به بهترین گلزن نیم فصل دوم خیز بردارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.