رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قطر قهرمان جام ملت های آسیا شد

تیم ملی فوتبال قطر با شکست دادن ژاپن در دیدار نهایی هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا برای اولین بارقهرمان این مسابقات شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، دیدار نهایی هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در کشور امارات بین دو تیم ژاپن و قطر برگزار شد که در پایان این بازی، قطری ها با غلبه بر ژاپن برای اولین بار فاتح این جام شدند.

تیم فوتبال قطر در این بازی خیلی زود توسط ماشین گلزنی اش به گل رسید. المعز علی آقای گل این دوره از بازیها در دقیقه ۱۲ با ضربه ای زیبا و آکروباتیک دروازه ژاپن را باز کرد.

زننده دومین گل بازی عبدالعزیز حاتم بود. هافبک میانی قطری ها در دقیقه ۲۷ با ضربه ای زیبا که از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید زننده دومین گل بازی بود تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود قطر پایان برسد.

نیمه دوم با حملات همه جانبه ژاپن و دفاع مطلق قطر همراه بود. حملات ژاپن سرانجام در دقیقه ۶۹ نتیجه داد و تاکومی مینامینو دروازه قطر را باز کرد. این اولین و آخرین گلی بود که قطری ها در این تورنمنت خوردند.

در حالی که ژاپنی ها به حملات خود ادامه می دادند و قطری ها دفاع و ضد حمله را در دستور کار قرار داده بودند، در دقیقه ۸۲ و از روی ارسال ضربه کرنر صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

در این دقیقه روشن ایرماتوف با کمک VAR به سود قطر اعلام پنالتی کرد و این بار نوبت اکرم عفیف یکی دیگر از ستاره های قطر و بهترین پاسور این مسابقات رسید تا در دروازه ژاپن را برای سومین بار باز کرده و آب سردی را بر پیکر ژاپنی ها بریزد.

قطری ها در پایان نیز با همین نتیجه موفق شدند ژاپن را در فینال شکست داده تا برای اولین بار فاتح جام ملتهای آسیا شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.