دولت جلوی افزایش قیمت ماسک‌ها را بگیرد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت با کمک وزارت بهداشت و درمان با افزایش قیمت ماسک و ژل‌های ضدعفونی مقابله کرده و جلوی سودجویان را بگیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حسینعلی شهریاری با اشاره به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا گفت: در این فضا مهم‌ترین موضوع اطلاع‌رسانی دقیق به مردم است. باید به مردم آموزش‌های لازم از جمله نحوه صحیح شستن دست‌ها داده شود و این‌که آنها از روبوسی کردن و دست دادن پرهیز کنند. اگر کسی بیمار است ماسک بزند و همچنین به هشدارهای وزارت بهداشت توجه شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی سودجویی‌ها در بازار مبنی بر احتکار ماسک و یا افزایش قیمت آن، اظهار کرد: دولت و وزارت بهداشت قیمت‌ها را کنترل کرده و با کمک تعزیرات با سودجویان برخورد شود. کسانی که از این وضعیت و نگرانی‌های مردم سوء استفاده کرده و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

شهریاری ادامه داد: وقتی مردم نگران و بیمار هستند هیچ دلیلی ندارد که ماسک‌ها را به قیمت چند برابر بفروشند باید با این افراد از خدا بی‌خبر برخورد شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.