رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نتایج آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت این سازمان خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۲۲ داوطلب پذیرفته شدند که از این تعداد ۸۰ هزار و ۲۵۰ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد۱۴۶ هزار و ۵۲۲ داوطلب پذیرفته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ، تعداد ۹ هزار و ۴۹۷ نفر در پردیسهای خودگردان، ۱۹۴۱ نفر در دوره مجازی پیام نور ۹۹۲۴ نفر در دانشگاه پیام نور، ۴۸ هزار و ۸۶۹ نفر در دوره روزانه ۳۵۰۴ نفر دانشگاههای غیرانتفاعی -مجازی ۴۹۵۵۱ نفر دوره غیرانتفاعی ۹۴۰۷نفر مجازی و ۱۳۸۰۵ نفر نوبت دوم پذیرفته شدند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۱۰۴ هزار و ۴۰۲ نفر بوده است که ۴۳ هزار و ۵۹۹ نفر آنها قبولی مشترک با سازمان سنجش بوده است.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.