رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

چگونه شکم را در کوتاه مدت آب کنیم؟ چه ورزش های برای چربی سوزی شکم در زمان کم مناسب هستند؟ چه غذاهایی برای لاغری شکم بخوریم؟ پاسخ همه این سوالات را در مطلب ” لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته ” بخوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از tuasaude، روش های بسیاری برای لاغری و چربی سوزی شکم در مدت زمان کوتاه وجود دارد اما ممکن است بسیاری از آنها اصولی نباشند و به سلامت شما آسیب وارد کنند. در این مطلب به معرفی ورزش های کاربردی و رژیم های غذایی که می توانند در ظرف یک هفته باعث آب شدن شکم شوند، می پردازیم. اگرچه یک هفته زمان بسیار کمی برای خلاص شدن از شر چربی هاست، اما می توان تاثیر این تمرینات و رژیم ها را در کاهش وزن و نفخ شکم مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: 

چه ورزش های برای چربی سوزی شکم در زمان کم مناسب هستند؟

در این خصوص باید گفت، بهترین تمرینات برای چربی های موضعی، آنهایی هستند که فقط در طی یک ساعت فعالیت، بیشترین میزان کالری را میسوزاند. مانند تمرینات هوازی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

۱. دویدن

دویدن یک فعالیت هوازی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم بسیار کارآمد است، زیرا علاوه بر فعال سازی چندین عضله، متابولیسم را تسریع و چربی سوزی را تحریک می کند.

یک روش خوب برای تسریع چربی سوزی شکم انجام برخی از تمرینات اینتروال است که باید با شدت بالا انجام شود. این تمرینات متابولیسم را بیشتر افزایش می دهد. اما بسیار مهم است این تمرینات را تحت نظر یک متخصص تربیت بدنی انجام دهید.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

۲. کلاس ایروبیک

کلاس های ایروبیک مانند کلاس های زومبا، گزینه های خوبی برای از دست دادن چربی شکم هستند، زیرا معمولاً با شدت بالا انجام می شوند. همچنین، کلاس های ایروبیک معمولا به شکل گروهی صورت می گیرد که بسیار خوب است، زیرا شرکت کنندگان، یکدیگر را در انجام صحیح فعالیت ها تشویق می کنند.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

۳. طناب زدن

طناب زدن به عنوان یک ورزش کامل به حساب می آید، زیرا باعث تحریک عضلات و بهبود سیستم قلبی عروقی و تنفسی، تسریع در متابولیسم و ​​تشویق سوزاندن کالری و چربی می شود.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

۴. دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی دیگر از روش های عالی برای کاهش وزن است، زیرا باعث افزایش تجمع توده عضلانی می شود و هرچه تعداد عضلات بیشتر باشد، ظرفیت بدن برای چربی سوزی بیشتر است.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

۵. پیاده روی سریع

هنگامی که پیاده روی با سرعت زیاد و به طور مداوم صورت می گیرد، سرعت متابولیسم افزایش می یابد ​​و چربی سوزی در ناحیه شکم اتفاق می افتد. برای لاغری با این روش نیاز است تا پیاده روی منظمی را با شدت بالا و حداقل در ۳۰ دقیقه انجام دهید.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

۶. شنا کردن

شنا نیز یک ورزش عالی است که می تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا باعث بهبود وضعیت جسمی و تقویت عضلات می شود، که به سوزاندن سریع چربی منجر می شود.

لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته

چه غذاهایی برای لاغری شکم بخوریم؟

در ادامه به معرفی رژیم غذایی می پردازیم که حداکثر مواد مغذی با حداقل کالری، چربی و قند را برای بدن تامین می کند و باعث لاغری شکم می شوند. موارد زیر برای این رژیم توصیه می شود:

  • خوردن شش وعده غذایی در روز – هر ۳ ساعت یک بار
  • نوشیدن حداقل دو لیتر آب یا چای سبز در روز
  • هر روز یک سالاد متفاوت به همراه یک تکه گوشت، ماهی یا مرغ به اندازه یک کف دست، بخورید
  • خوردن هر روز دو قطعه میوه؛ ترجیحاً میوه های کم قند مانند توت، کیوی یا پرتقال.
  • خوردن دو ماست با لاکتوباسیل های زنده در روز
  • خوردن نمک کمتر
  • استفاده از گیاهان بیشتر
کلام پایانی

در پایان مطلب ” لاغری شکم با روش های طبیعی در یک هفته” باید گفت اساسا برنامه های کاهش وزنی که دارای اثرات پایدار هستند، برنامه هایی هستند که شامل فعالیت بدنی منظم و تغییرات در رژیم غذایی می شوند. اما در صورت رعایت دستورالعمل های فوق ، فقط در یک هفته می توانید تاثیر آنها را در لاغریتان مشاهده کنید.

مترجم: آوا سپهر

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.