رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی کتاب جنایی و هولناک دریاچه مه آلود

اگر به دنبال کتابی هستید تا در تعطیلات آخر هفته بخوانید و آن را زمین نگذارید، پیشنهاد میکنیم مطلب معرفی کتاب جنایی و هولناک دریاچه مه آلود را از دست ندهید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ برای برخی از افراد، هیجانی که با خواندن یک کتاب جنایی و هولناک تجربه می کنند، جذاب تر از تماشای فیلمی با این مضمون است. کتاب های این ژانر همیشه پرطرفدار بوده اند و کتاب دوستان برای تجربه آدرنالین هم که شده هر از چندگاهی سری به این نوع از کتاب ها می زنند. در این مطلب یک کتاب جنایی جذاب را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که ترس و وحشت را از همان نقطه آغازین در دل شما می کارد.

بیشتر بخوانید:

معرفی کتاب جنایی و هولناک دریاچه مه آلود

دریاچه مه آلود اثر ریچل کین شما را به خانه ای می برد که در ابتدا اعتماد و روابط دوستانه در میان اعضای خانواده موج می زند اما هنوز چند صفحه ای از داستان نگذشته است که نقاب پوشالی پدر خانواده می افتد و مادر قصه بعد از نه سال زندگی متوجه میشود همسرش یک قاتل سریالی است. داستان اصلی کتاب از همین نقطه آغاز می شود و تا آخرین صفحه شما را میخکوب خود میکند.

دریاچه مه آلود داستانی دارد که از همان ابتدا واقعیت زشت خود را عریان می کند و در اواسط کار چهره آرامی به خود می گیرد که نمایی از آرامش قبل طوفان است، سپس در اوج به پایان می رسد و مقدمه جلد بعدی کتاب را می چیند.

داستان این کتاب حول محور زن قصه می چرخد. زنی که ابتدا سراسر اعتماد بود اما اکنون جهانی که برای خود ساخته بود ویرانه شده و در پی تغییر شرایط خود و فرزندانش هست. در این مسیر سختی های زیادی را طی کرده است و از یک زن ساده و زودباور به یک زن با شخصیتی مستحکم تبدیل شده است.

کمی درباره نویسنده کتاب

رکسان لانگ استریت کنراد نام اصلی ریچل کین نویسنده کتاب دریاچه مه آلود است. کین عموما داستان هایی در ژانرهای فانتزی، علمی، هیجان، معمایی و ترسناک می نویسد. او فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه تگزاس در سال ۱۹۸۵ است و نویسندگی را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرده است. کین همچنین در نوازندگی نیز دستی دارد و افتخار نوازندگی با هنری مانچینی، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشته است.

دریاچه مه آلود ریچل کین یک کتاب سه جلدی است که جلد اول و دوم آن در ایران ترجمه شده است و در دسترس مخاطبان قرار دارد. جلد اول این کتاب ۴۰۸ صفحه دارد و برای خواندن در یک تعطیلات چند روزه به مخاطبان ژانر جنایی پیشنهاد می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.