رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عرضه گوشی ازران قیمت Samsung Galaxy A02 در تایلند

شرکت سامسونگ گوشی Galaxy A02 را با قیمت بسیار کم و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار تایلند کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A02 عنوان شد که یکی از آن‌ها به گواهینامه‌های کسب شده این گوشی اشاره می‌کرد. یکی از این گواهینامه‌ها CPQD آمریکای لاتین است که جزئیات زیادی از این گوشی را مشخص می‌کند. اسناد موجود نشان می‌دهد این گوشی با باتری به ظرفیت معمولی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ساخته خواهد شد. البته باید خاطرنشان کرد که احتمال می‌رود چند مدل از این گوشی ساخته شود. بنابر اسناد منتشر شده انتظار می‌رود که Galaxy A02 با نام Galaxy M02 در برخی بازارها عرضه شود. سامسونگ Galaxy A02 را با ۳ گیگابایت رم و چیپست Qualcomm (که می‌تواند اسنپدراگون ۴۵۰ باشد) عرضه می‌کند.

قیمت حدودی گوشی A02

سامسونگ اعلام کرده بود که در ماه نوامبر یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های خود را با نام Galaxy A02s معرفی می‌کند که با قیمت ۱۵۰ یورو به فروش می‌رسد. سامسونگ یک گوشی با قیمت بسیار کم‌تر و با نامی مشابه و به اسم Galaxy A02 معرفی کرد که در تایلند با قیمت خرده فروشی ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

این گوشی دارای پردازنده MT6739W MediaTek است. گوشی A02 یک نسخه با ظرفیت ۳ گیگابایتی رم و ۳۲ گیگابایتی حافظه دارد اما می‌توان از طریق microSD ظرفیت آن را بیشتر کرد. یک نمایشگر ۶/۵ اینچی HD + LCD با بریدگی شکاف قطره آب برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در اطراف پشت پلاستیکی، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی داریم.

گوشیA02 از Android 10 پشتیبانی می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن با سرعت ۷/۷۵ وات بیش از microUSB شارژ می‌شود. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای یک جک هدفون است. جزئیات دیگر این گوشی در دسترس نیست اما انتظار داریم که Galaxy A02 در ماه‌های آینده در سراسر جهان توزیع شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.