بیوگرافی و عکس بازیگران سریال طوبی از شبکه یک سیما

کد خبر : ۳۶۴۶۷۸
بیوگرافی و عکس بازیگران سریال طوبی از شبکه یک سیما

با بیوگرافی و عکس بازیگران سریال طوبی از شبکه یک سیما در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، سریال "طوبی" یک مجموعه تلویزیونی درام و اجتماعی است که به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی حسین امیرجهانی ساخته شده و از شبکه یک صداوسیمای ایران پخش می‌شود. این سریال در ۵۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و زندگی پرفراز و نشیب زنی به نام طوبی را به تصویر می‌کشد که تجربیات او بخشی از تاریخ معاصر ایران و عراق را شامل می‌شود.

 بیوگرافی بازیگران اصلی سریال طوبی:

1. شبنم قربانی:

شبنم قربانی

   شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ است و بازیگری را از سن ۲۷ سالگی آغاز کرده است. او با بازی در سریال‌های "لحظه گرگ و میش" و "ملکه گدایان" به شهرت رسید. در سال ۱۴۰۲ برای بازی در فیلم "مجنون" توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کند. شبنم قربانی در سریال "طوبی" نقش اصلی، یعنی طوبی را بازی می‌کند.

2. امین زندگانی:

امین زندگانی

   امین زندگانی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. او از سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با سریال "وکلای جوان" وارد تلویزیون شد. امین زندگانی در سریال "طوبی" نقش فخرالدین، همسر طوبی، را ایفا می‌کند. او علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز فعال است.

3. فریبا متخصص:

فریبا متخصص

   فریبا متخصص متولد یکم مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۳ با فیلم "شب مکافات" وارد عرصه هنرپیشگی شد. متخصص با سریال "تولدی دیگر" شناخته شد و در سریال "طوبی" نقش سیمین، مادرخوانده فخرالدین، را ایفا می‌کند.

4. فرهاد آییش:

فرهاد آییش

   فرهاد آییش متولد ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در تهران است. او تحصیلات خود را در رشته فیلم‌سازی در انگلستان به پایان رسانده و فعالیتش را با نمایش تئاتری آغاز کرده است. آییش در سریال "طوبی" نقش حاج ناصر ملک، یک تاجر فرش، را بازی می‌کند.

5. هومن برق‌نورد:

هومن برق نورد

   هومن برق‌نورد یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که در این سریال نقش عماد هامون، پدر طوبی، را بر عهده دارد. او فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال‌های "ساختمان پزشکان" و "دودکش" به شهرت رسید.

این سریال علاوه بر داستان خانوادگی و اجتماعی خود، به بخشی از تاریخ معاصر ایران و عراق نیز می‌پردازد و تلاش می‌کند تا فضای تاریخی دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ ایران را به تصویر بکشد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد