تخفیف ویژه شرکت آترین نوین به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر

کد خبر : ۳۵۰۷۸۸
تخفیف ویژه شرکت آترین نوین به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر

با نزدیک شدن به ماه محرم، بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها، خیمه ها، خیابان‌ها و حتی معابر شهرها به دنبال ایجاد فضایی معنوی و باشکوه برای گرامیداشت این ایام هستند.

با نزدیک شدن به ماه محرم، بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها، خیمه ها، خیابان‌ها و حتی معابر شهرها به دنبال ایجاد فضایی معنوی و باشکوه برای گرامیداشت این ایام هستند. حتی در این روزها و قبل از شروع ماه محرم با قدم زدن در سطح شهر نیز می‌توانید حس و حال عزاداری ماه محرم را حس کنید. یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار سازمان ها و هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور برای ایجاد حال و هوای محرم استفاده از المان های نوری ویژه محرم است که این نورپردازی های محرمی، هم به زیبا سازی فضا کمک می‌کند و هم جلوه ای معنوی و حزن انگیز به فضا و معابر می‌بخشد.

این نورپردازی ها بسیار زیبا و پر مفهوم‌اند و یادبود رشادت ها و از خود گذشتگی های امام حسین و یاران با وفایشان هستند. البته باید به این نکته توجه کرد که المان های نوری محرم باید کیفیت پخش نور بالایی داشته باشند تا در ایام و شب های عزاداری به خوبی نور را ساطع کنند و روشنایی مناسبی به فضا ببخشند. "آترین نوین" به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و صفر محصولات المان های مذهبی مخصوصا " المان محرمی " را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد تا در این عزاداری ها نیز سهمی داشته باشد.

اعلام آمادگی آترین نوین برای همکاری ویژه با هیئت های مذهبی و سازمان ها

اصلی ترین بخش آماده سازی خیمه ها، معابر، مساجد و خیابان‌ها در ماه محرم نورپردازی خاص و مناسب این ایام است.این شرکت دانش بنیان با افزایش ظرفیت خود آمادگی خود را جهت همکاری با ارگان ها، سازمان های شهرداری، هیئت ها و... اعلام نموده و مشتریان می‌توانند با تخفیف ویژه این المان های نوری را تهیه و در مراسم ها، معابر و خیمه ها استفاده نمایند.

طراحی خاص، استفاده از اسکلت فلزی محکم و سبک، همچنین ساخت با بهترین متریال و مدرن ترین تکنولوژی استفاده از آن را در پایه ستون ها، داربست ها، لبه‌ی نمای ساختمان، لبه‌ی عرشه پل، خیمه، سردر مساجد و.. امکان پذیر می‌نماید.

سازمان ها، ارگان ها و هیئت های مذهبی می‌توانند جهت نورپردازی محرم خیمه ها و معابر از تخفیف ویژه استفاده نمایند.

نور پردازی محرم - تصویر 2

از طراحی تا تولید و اجرای سفارشی انواع المان نوری

در هر مناسبتی، در معابر و سطح شهر المان های نوری متفاوتی مناسب با موقعیت های مذهبی، اعیاد و جشن های ملی و مذهبی استفاده می‌شود. استفاده از این ابزارهای نوری به جان بخشی به شب و زیبا سازی شهری کمک شایانی می‌کند. "شرکت دانش بنیان آترین نوین" با سابقه طولانی، پیشرو در زمینه طراحی و اجرای المان های نوری است که افتخار همکاری با سازمان ها و شهرداری های مختلف را داشته و انواع طرح ها و مدل های مختلف المان نوری مانند یا حسین ، یا ثارالله، یا حسین مظلوم، یا حسین شهید ، لبیک یا حسین ، سلام بر حسین ، حسین جان و ...رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

المان های طراحی شده توسط آترین نوین با بهره گیری از به روزترین و مدرن ترین تکنولوژی تولید شده است و و دارای گارانتی یک ساله می‌باشد. جهت استعلام قیمت و سفارش طرح دلخواه انواع المان نوری شهری عرضی، حجمی و پایه ستونی مانند سان لایت یا ستاره 32 پر، قاصدک، پیچک،زنبق، انواع المان های مناسبتی مانند محرمی، دهه فجر، نوروز و.. می‌توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

المان نوری محرمی - تصویر 3

ویژگی المان های محرمی ساخته شده توسط این شرکت 

المان های محرمی با بهترین متریال به گونه ای طراحی و تولید می‌شوند که در برابر هر شرایط جوی و آب هوایی مانند گرد و غبار و اشعه uv خورشید،دمای بالای هوا مقاوم باشند. این المان های نوری محرمی ضد آب هستند و پخش نور بالا و با کیفیتی دارند که در شب های محرم حال و هوای معنوی را بیش از پیش القا می‌کنند. جهت استعلام قیمت و استفاده از این تخفیف ویژه محرم می‌توانید با شماره 09358021811 تماس بگیرید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد