حمله پهپادی به منزل نتانیاهو واقعی بود یا ساختگی بود؟

کد خبر : ۳۷۲۹۷۴
حمله پهپادی به منزل نتانیاهو واقعی بود یا ساختگی بود؟

بعد از ادعای دست داشتن ایران در حمله پهپادی به منزل نتانیاهو، برخی تحلیل‌گران با اشاره به نکاتی این حمله را اساسا مشکوک و ساختگی دانستند!

به گزارش اینتیتر به نقل از رویداد۲۴، یکی از مهم‌ترین اخبار دیروز رسیدن پهپاد حزب‌الله تا قیساویه در جنوب حیفا و محل اقامت رژیم صهیونیستی بود.

مهم‌تر از آن، اما واکنش نتانیاهو مبنی بر اینکه «ما تا پایان ادامه خواهیم داد و هیچ چیزی ما را در این راه باز نخواهد داشت» بود. بیان چنین سخنی از سوی نتانیاهو و بعد از حمله به منزل او طبیعی بود، اما اهمیت این واکنش بعد از ارائه برخی تحلیل‌ها عیان شد.

فضاسازی علیه ایران و واکنش ایران

مساله از آنجایی بیشتر قابل تامل شد که برخی رسانه‌ها ایران را مسئول این حمله پهپادی دانستند! این ادعا البته با واکنش ایران همراه بود. مثلا نمایندگی ایران در نیویورک در پاسخ به سوال وال‌استریت‌ژورنال پیرامون اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران در خصوص نقش داشتن در حمله پهبادی به رزیدانس نتانیاهو، اعلام کرد: ما قبلاً پاسخ رژیم را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز شنبه شب در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره حمله ادعایی صورت گرفته به مقر نتانیاهو و فضاسازی صهیونیست‌ها در این خصوص، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بر بنیاد دروغ و تحریف واقعیت‌ها شکل گرفته و دروغ پراکنی، رویه جاری و همیشگی این رژیم و سردمداران جنایتکار آن است.

مشکوک و ساختگی؟

بعد از این واکنش‌های رسمی، اما تحلیل‌هایی ارائه شد که این حمله را اساسا مشکوک و ساختگی تلقی می‌کرد!

مثلا حسام‌الدین آشنا، فعال سیاسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «گذشت آن زمان که با وقایع ساختگی، برای حمله به دیگر کشور‌ها فضاسازی می‌کردید».

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد