ریدلی اسکات: صحنه آغازین گلادیاتور ۲ حماسی خواهد بود

کد خبر : ۳۵۵۴۵۰
ریدلی اسکات: صحنه آغازین گلادیاتور ۲ حماسی خواهد بود

فیلم Gladiator 2 احتمالا با بزرگ‌ترین صحنه اکشنی که ریدلی اسکات تا به حال ساخته است، آغاز می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، گلادیاتور ۲ قرار است در آذر اکران شود. این فیلم با کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی پل مسکال در نقش لوسیوس وروس و پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس ساخته شده است. اسکات در مصاحبه با مجله امپایر فاش کرد که صحنه‌های آغازین فیلم Gladiator 2 احتمالا با بزرگ‌ترین صحنه اکشنی که او تا به حال ساخته است، آغاز می‌شود. حماسی هستند. او در ادامه گفت: «ما این فیلم را با احتمالا بزرگ‌ترین سکانس اکشنی که تاکنون ساخته‌ام شروع می‌کنیم. احتمالا بزرگ‌تر از هر چیزی که در فیلم ناپلئون دیدید.»

اسکات در مورد اینکه چگونه گلادیاتور ۲ از انواع مختلف فناوری استفاده می‌کند، گفت: «رایانه و هوش مصنوعی، باید آن‌ها را بپذیریم. من می‌توانم از کامپیوتر بخواهم هر مولکول و چین و چروکی را که روی پوست یک کرگدن است بخواند و سپس آن را روی یک تکه پلاستیک چاپ کند آن هم به نحوی که کاملا شبیه به بدن یک کرگدن باشد و سپس آن پلاستیک را به شکل یک اسکلت بدوزد.»

فیلم Gladiator 2 روایت حماسی از قدرت، دسیسه و انتقام را در رم باستان ادامه می‌دهد. سال‌ها پس از مرگ ماکسیموس قهرمان به‌دست عمویش، لوسیوس مجبور می‌شود پس از فتح خانه‌اش توسط امپراتوران مستبدی که اکنون با مشت آهنین بر رم حکومت می‌کنند، وارد کولوسئوم شود. لوسیوس باید با خشمی در قلب و آگاهی از آینده امپراتوری‌ای که در خطر افتاده است، به گذشته خود نگاه کند تا قدرت و افتخاری که برای بازگرداندن شکوه رم به مردمش نیاز دارد را پیدا کند.

علاوه‌بر مسکال و پاسکال، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، جوزف کوئین در نقش امپراتور گتا، فرد هچینگر در نقش امپراتور کاراکالا و درک جاکوبی در نقش سناتور گراچوس بازی می‌کنند.

فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ اکران می‌شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد