بمب‌های نقل و انتقالاتی در آستانه انفجار

کد خبر : ۳۵۰۴۸۴
بمب‌های نقل و انتقالاتی در آستانه انفجار

یک هفته بعد از شروع پنجره تابستانی فوتبال ایران، ۱۶ تیم لیگ برتری به استقبال رسمیت بخشی به مذاکرات خود می‌روند و انتقال‌های خود را به سرانجام می‌رسانند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه تیمی هستند که در روزهای گذشته فعالیت زیرپوستی داشتند و حالا مذاکرات خود را به روی پوسته شهر خواهند آورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، یک هفته بعد از شروع پنجره تابستانی فوتبال ایران، ۱۶ تیم لیگ برتری به استقبال رسمیت بخشی به مذاکرات خود می‌روند و انتقال‌های خود را به سرانجام می‌رسانند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه تیمی هستند که در روزهای گذشته فعالیت زیرپوستی داشتند و حالا مذاکرات خود را به روی پوسته شهر خواهند آورد.

اینجا اعضای تحریریه ما به همراه خبرنگاران میدانی که در تمام محل مذاکرات و ساختمان باشگاه‌ها حضور دارند، به همراه منابع اختصاصی، تلاش خواهند کرد تا اخبار نقل و انتقالات را به سرعت، دقت و جامعیت در اختیار شما قرار بدهند.

احتمالا امروز خبرهای مهمی در بازار تابستانی ایران به وقوع خواهد پیوست و باید منتظر رسمی شدن یکی دو انتقال از جمله استخدام سرمربی و خرید بازیکن ماند.

نیما نکیسا با تاکید بر اینکه هنوز انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال انجام نشده، عنوان کرد: من هم از جایگاه مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن با ایشان صحبت کردم و از جایگاه یک فوتبالیست سابق هم یک سری نکات را به ایشان گفتم ولی در نهایت ایشان و پدرش تصمیم گیرنده هستند.

مدیرعامل چادرملو: قرارداد آقای اخباری را نیم فصل گذشته لیگ یک و بعد از قهرمانی نیم فصل تمدید کردیم. کمترین حق سرمربی‌ای که تیم را به لیگ برتر می‌آورد این است که با تیمش ادامه بدهد. همه جانبه از ایشان حمایت می‌کنیم و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

گئورگی گولسیانی که روز گذشته به پایان کارش در تیم ملی گرجستان رسید، هفته آینده با پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد کرد.

علی علیپور در صورت حل مشکل سربازی، به تیم پرسپولیس ملحق خواهد شد.

سامان قدوس که شایعه و خبر انتقالش به ساوتهمپتون وجود داشته، بار دیگر با پیشنهادی از لیگ برتر ایران مواجه شد و البته بلافاصله آن را رد کرد.

در کنار رقم رضایت‌نامه ۳۰ میلیاردی جواد آقایی‌پور، این بازیکن خواستار دستمزد ۳۲ میلیارد تومانی از باشگاه استقلال شده که ۲۰ درصد آپشن نیز به آن اضافه خواهد شد و او را به بازیکن ۸۰ میلیاردی فوتبال ایران تبدیل می‌کند. فعلا مذاکره او و استقلال به بن بست خورده است.

باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ گاریدو در مورد بازیکنان این تیم است. او تاکنون هیچ لیستی به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

در میان شایعات پیرامون بازیکنان سپاهان، شهریار مغانلو در صدر قرار دارد. گفته می‌شود او برای فصل آینده راهی اتحاد کلبا خواهد شد.

نظرات بینندگان