فوری؛ بمب نقل و انتقالات از دست پرسپولیس فرار کرد | هایجک زردها از قرمزها ادامه دارد

کد خبر : ۳۵۲۴۲۷
فوری؛ بمب نقل و انتقالات از دست پرسپولیس فرار کرد | هایجک زردها از قرمزها ادامه دارد

در این مطلب بخوانید: بمب نقل و انتقالات از دست پرسپولیس فرار کرد | هایجک زردها از قرمزها ادامه دارد

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، مهدی لیموچی ستاره فصل قبل آلومینیوم یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان بود. .وینگر ملی پوش که یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد داشت، درحالی با دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان مذاکره کرد که به صورت همزمان این دو باشگاه برای جذب لیموچی با باشگاه آلومینیوم مکاتبات لازم را انجام دادند. باشگاه پرسپولیس بیشتر از دو هفته زمان خود را برای جذب این بازیکن صرف کرد ولی باز هم در نقل و انتقالات امسال شکست خورد و یکی دیگر ستاره‌های مدنظر این تیم راهی رقیب مستقیم پرسپولیس شد. لیموچی درحالی امروز قراردادی ۳ ساله با سپاهان بست که مدیران آلومینیوم با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده بودند و قرار بود این بازیکن پرسپولیسی شود.

خود لیموچی بارها از علاقه اش به پرسپولیس خبر داد و همیشه در مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که دوست دارد برای تیم محبوبش به میدان برود. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید باشگاه آلومینیوم با پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود و حتی رضایتنامه این بازیکن را هم برای پرسپولیس صادر کرد ولی در لحظه آخر خود لیموچی قید پرسپولیس را زد و به سپاهان رفت. اما این بازیکن چطور با وجود توافق دو باشگاه پرسپولیس و آلومینیوم و همچنین علاقه قلبی خود به پرسپولیس راهی تیم دیگری شد؟

ماجرا از این قرار است که این بازیکن چند روز قبل جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس برگزار کرد و در این جلسه پرسپولیسی‌ها به لیموچی اعلام کردند حتی نمی‌توانند سقف باشگاه که ۲۰ میلیارد است را به او بدهند. مدیران پرسپولیس به لیموچی اعلام می‌کنند که او سابقه ملی زیادی ندارد و نمی‌توانند بالاترین رقم را به او بدهند. موضوعی که ناراحتی شدید مهدی را در بر داشت و این بازیکن حتی در محفلی خصوصی به دوستانش اعلام کرد که پیشنهاد پرسپولیس توهین به شخصیت آدم است.

پیشنهاد پایین پرسپولیس که تقریبا نصف پیشنهاد سپاهان بوده، باعث شد تا لیموچی که از او به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات تابستانی نام برده می‌شد، از دست پرسپولیسی‌ها سر خورد و راهی رقیب مستقیم سپاهان شد. پیشنهاد پایین پرسپولیس به بازیکنان باعث شده تا یکی از ضعیف ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر را در تیم قهرمان ایران شاهد باشیم و صدای هواداران این تیم هم به بلندترین حالت خود رسیده است. پرسپولیس تا اینجا بازنده مطلق نقل و انتقالات بوده و بعد از جدایی چند ستاره از این تیم ، حالا شاهد این هستیم که ستاره‌های لیگ برتری تیم‌های دیگر را به حضور در پرسپولیس ترجیح می‌دهند.

 

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد