استقلال نکونام زیبا می شود

کد خبر : ۳۶۰۹۷۶
استقلال نکونام زیبا می شود

استقلال نشان می دهد که با تغییرات زیادی که در تابستان داشته متفاوت از فصل قبل ظاهر خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، استقلال فصل قبل با جواد نکونام تا آخرین لحظات شانس قهرمانی داشت و در نهایت این پرسپولیس بود که با درخشش گولسیانی و گل دیدنی که به ثمر رساند قهرمان لیگ برتر شد.

آبی پوشان پایتخت در تابستان نکونام را حفظ کردند. بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که در همین آغاز راه متفاوت نشان می دهند.

رامین رضاییان ستاره استقلال در دو بازی اخیر بوده است  به طوریکه یک پاس گل داد و دو گل هم به ثمر رسانده است. حسین اسلامی دیگر بازیکن خوب و باکیفت استقلال در دو بازی اخیر بوده است.  این بازیکن جوان در دیدار نخست خود با پیراهن استقلال گل پیروزی را به ثمر رساند و برابر ملوان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

کاکوتا و اندونگ برای نخستین بار با پیراهن استقلال به میدان رفتند و در همین چند دقیقه حضور خود در زمین نشان دادند که می توانند به بازیکنانی خوب و تاثیر گذار برای آبی پوشان تبدیل شوند به ویژه اندونگ که نشانه های یک هافبک تاثیر گذار و باکیفیت را نشان داد.

نباید فراموش کرد که استقلال در دو بازی اخیر خود چند مهره کلیدی از جمله بلانکو، مهرداد محمدی و ابوالفضل بالایی بهترین پاسور خود را در اختیار نداشته است.

زیلینکیچ دیگر خرید خارجی استقلال است که او هم در هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

استقلال نکونام با اضافه شدن این بازیکنان زیباتر و جذاب تر هم خواهد شد. آبی پوشان نسبت به فصل قبل بهتر و هجومی تر بازی می کنند و به نظر می رسد که این تیم می تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد