پیش بینی حمید استیلی از نتیجه دربی پایتخت در ۴ مهر ۱۴۰۳

کد خبر : ۳۶۷۴۴۳
پیش بینی حمید استیلی از نتیجه دربی پایتخت در ۴ مهر ۱۴۰۳

با پیش بینی حمید استیلی از نتیجه دربی پایتخت در ۴ مهر ۱۴۰۳ در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، حمید استیلی، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی برابر استقلال گفت: پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم نمایش خوبی برابر فولاد و الاهلی عربستان داشت و به نظر می‌رسد که گاریدو شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است و بازیکنان هم بیشتر با تفکرات او آشنا شده‌اند. پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم شادابی بازی مقابل الاهلی را نداشت و شاید خستگی بازیکنان و در پیش بودن دربی در این موضوع تأثیرگذار بود، ولی مهم این بود که سه امتیاز را گرفت تا با شرایطی خوب آماده بازی برابر استقلال شود.

وی راجع به برگزاری حساس‌ترین مسابقه فوتبال ایران در اراک تصریح کرد: نباید کار به اینجا می‌کشید که دو تیم مطرح ایران خارج از تهران این بازی مهم را برگزار کنند و مسئولان باید از مدت‌ها پیش به فکر برطرف کردن مشکلات بودند. هواداران دو تیم هم دوست داشتند شاهد بازی تیم محبوب‌شان در ورزشگاه آزادی باشند و قطعاً انجام این بازی در اراک در جذابیت و زیبایی این بازی تأثیر منفی می‌گذارد. متأسفانه استادیوم‌های ایران شرایط خوبی ندارند و ما باید از مهندسان خودمان که چمن‌های استادیوم‌های کشور عراق را در بهترین شرایط نگه داشته‌اند، نهایت استفاده را ببریم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای برد در دربی پیش رو بیشتر است، اظهار داشت: شانس هر دو تیم برای برد برابر است و می‌توان گفت که بازیکنان باتجربه نقش مهمی در سرنوشت این بازی خواهند داشت. در خیلی از بازی‌ها هم حساسیت مسابقه باعث شده است تا موقعیت‌های کمی نصیب دو تیم شود و تیمی برنده خواهد شد که از موفقیت‌ها نهایت بهره را ببرد. به‌عنوان مثال در پرسپولیس امید عالیشاه همیشه عملکرد درخشانی در دربی داشته است و این بازیکنان می‌توانند در نتیجه تأثیرگذار باشند.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا به موفقیت پرسپولیس با گاریدو در این فصل خوش‌بین است، خاطر نشان کرد: گاریدو یک مربی رزومه‌دار و باتجربه است و بازیکنان هم از عملکرد او تعریف کرده‌اند. من با افشین پیروانی هم که صحبت می‌کردم از این مربی تعریف کرد. امیدوارم گاریدو در پرسپولیس موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی استقلال، گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی را جذب و نکونام هم نسبت به فصل گذشته شناخت بیشتری از تیمش پیدا کرده است. هر چند استقلال در لیگ امسال هنوز نتایج دلخواهش را نگرفته است، ولی آنها تیم خوبی هستند. پرسپولیس نباید به استقلال ضربه ایستگاهی بدهد، چون تیم حریف میانگین قدی بالایی دارد و می‌تواند روی ضربات ایستگاهی خطرناک باشد.

استیلی در پایان با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران اظهار داشت: مسئله‌ای که می‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم، بحث VAR است. الان می‌بینیم که داوران هر چه VAR‌ می‌گوید قبول می‌کنند و انگار خودشان نمی‌خواهند در تصمیمات مهم نقش داشته باشند. گویا اجرای این تکنولوژی در ایران با همه جای دنیا فرق دارد، ولی قرار نیست داوران ما خیال کنند هر چه اتاق VAR می‌گوید، درست است. داوران هم باید در تصمیم‌گیری محکم‌تر نظر بدهند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد