رونمایی از گزینه جانشینی نکونام؛ جاکیروویچ با کوله‌باری از تجربه وارد می‌شود!

کد خبر : ۳۶۹۰۷۷
رونمایی از گزینه جانشینی نکونام؛ جاکیروویچ با کوله‌باری از تجربه وارد می‌شود!

سرمربی سابق دیناموزاگرب، یکی از گزینه‌های مدیرات استقلال برای جانشینی جواد نکونام است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم، دو بازیکن بوسنیایی بی‌کیفیت به نام‌های وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ به استقلال اضافه شدند که بدون حتی یک دقیقه بازی برای آبی‌ها، با دریافت 150 هزار دلار قرارداد خود را فسخ کردند. البته که احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال مدعی شده که تا امروز، حتی یک سنت هم به این نفرات پرداخت نکرده است.

معمر ممیشوویچ ایجنت بوسنیایی که در صبای قم مترجم لوکا بوناچیچ بود و رابطه نزدیکی هم با احمد شهریاری دارد، این دو بازیکن را به استقلال آورد و حرف و حدیثهای زیادی درباره نحوه توافق استقلال با این دو بازیکن منتشر شده است.

پس از باخت جواد نکونام در دربی 104، اوضاع نیمکت استقلال بار دیگر پیچیده شده و سرنوشت آن مشخص نیست. برخی اعتقاد دارند نکونام با هر نتیجه‌ای پس از بازی با السد، استقلال را ترک می‌کند و برخی دیگر بر این باور هستند که اگر جواد از سد السد بگذرد، بار دیگر در سمت خود ابقا می‌شود. 

در این بین، از روز گذشته تکاپویی از سمت هلدینگ خلیج فارس برای بررسی چند گزینه خارجی انجام شده و طبق ادعای خبرورزشی، سرگی جاکیروویچ اصلی‌ترین گزینه مدیران هلدینگ است. جاکیروویچ از سوی ایجنت کیوسفسکی و زیلیکیچ یعنی معمر ممیشوویچ به استقلال معرفی شده است.

جاکیروویچ اخیرا از هدایت دینامو زاگرب برکنار شده و نباید شکست 9-2 این سرمربی مقابل بایرن‌مونیخ را هم از قلم انداخت. پس از اینکه سرگی شکست تلخی را برابر بایرن تجربه کرد، مدیران دینامو حکم به اخراج این سرمربی دادند که البته کارنامه قابل دفاعی دارد. سرگی جاکیروویچ در فصل گذشته لیگ کرواسی، به‌عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد. این مربی که سابقه همکاری با صادق محرمی را هم دارد، با چندین عنوان قهرمانی دیناموزاگرب را ترک کرد و می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی جواد نکونام باشد. 

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا این سرمربی کروات با آبی‌های تهران به توافق می‌رسد یا این جواد نکونام خواهد بود که به کار خود در جمع استقلالی‌ها ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد