پیشکسوت استقلال ستاره های نکونام را شست و پهن کرد

کد خبر : ۳۶۹۳۲۶
پیشکسوت استقلال ستاره های نکونام را شست و پهن کرد

هافبک تیم فوتبال استقلال در دهه ۸۰ انتقاد جالبی خطاب به برخی بازیکنان این تیم مطرح کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اقتصاد آزاد، باخت عجیب و غریب استقلال مقابل السد در هفته دوم لیگ نخبگان، دومین شکست متوالی و سومین شکست فصل این تیم بود. در همین باره علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: «مشخص بود که تیم استقلال بعد از باخت دربی روحیه ندارد. آقای نکونام هم که استعفا داده بود و برگشت، ولی باز هم اتفاق خاصی نیفتاد. در لیگ آسیا معمولا همیشه اینطور بوده که تیم‌های عربی مهره‌های هجومی خوبی دارند و در دفاع آسیب پذیر هستند و تیم السد هم دقیقا اینگونه بود.»

علیرضا اکبرپور درباره شرایط شاگردان نکونام در این بازی گفت: «استقلال در همان نیمه اول می‌توانست به گل برسد، ولی نزد و متاسفانه یک گل به خودی روحیه تیم را پایین‌تر آورد. برای نیمه دوم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنان دائم اشتباه می‌کردند آن هم اشتباهاتی بچگانه که در این سطح از لیگ نخبگان کاملا بعید بود. حتی مربی السد هم از گلی که استقلال خورد تعجب کرده بود. دربی که خیلی بد بودیم. باز نیمه اول بازی السد از دربی بهتر بودیم، ولی نیمه دوم معلوم نبود چه اتفاقی افتاده که آن همه اشتباه دیدیم. تعویض‌هایمان هم کاملا نامشخص و بی‌برنامه بود.»

علیرضا اکبرپور خطاب به برخی بازیکنان استقلال انتقاد جالبی را مطرح کرد: «فارغ از حواشی و مسائلی که رخ داد نکته دیگری هم وجود دارد. متاسفانه برخی بازیکنان اصلا جایگاه تیمی که در آن بازی می‌کنند را نمی‌دانند. برایشان مهم نیست چه هوادارانی پشت این تیم هستند و فقط به این فکر هستند که پولشان را بگیرند. ناکامی استقلال فقط برای کسانی عذاب آور است که عاشق این تیم و پیراهنش هستند. این حال و روز استقلال واقعا ناراحت کننده است.»

علیرضا اکبرپور درباره آینده نیمکت استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: «اگر مربی خارجی باکیفیت و خوب بیاورند و قراردادی مناسب و محکم ببندند خوب است. برای انتخاب مربی باید دقت کنند که استقلال محل آزمون و خطا نیست و باید هدایتش را به کسی بسپارند که رزومه قوی داشته باشد. چرا که اگر تیم جمع و جور نشود فصل جدید که هنوز خیلی از شروعش نگذشته برای استقلال تمام خواهد شد.»

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: «با واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس خوشحال بودیم که همه چیز درست خواهد شد، اما این اتفاق هنوز نیفتاده. از آقای شهریاری هم انتظارمان بیشتر بود. ایشان در صبا خیلی خوب کار کرد و نمی‌دانم چرا در استقلال اینقدر ضعیف عمل می‌کند.»

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد