بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا در تابستان

کد خبر : ۳۵۴۰۶۳
بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا در تابستان

آیا به دنبال مقصد مناسبی برای اجاره ویلا در مناطق زیبای شمال ایران هستید؟ شمال ایران به‌خاطر جاذبه‌های خیره‌کننده‌اش شهرت دارد و در تمام طول سال گردشگران را به خود جذب می‌کند.

آیا به دنبال مقصد مناسبی برای اجاره ویلا در مناطق زیبای شمال ایران هستید؟ شمال ایران به‌خاطر جاذبه‌های خیره‌کننده‌اش شهرت دارد و در تمام طول سال گردشگران را به خود جذب می‌کند. از هوای خوب و مطبوع تا طبیعت مسحورکننده، شمال همه چیز برای لذت بردن بیشتر شما از سفر را دارد. با این حال، یافتن بهترین شهر‌های شمالی برای اجاره ویلا می‌تواند کاری دشوار باشد. اما نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا شما را برای انتخاب بهترین شهرهای شمال برای اجاره اقامتگاه راهنمایی کنیم.

رامسر

رامسر که اغلب از آن به‌عنوان «عروس شهرهای ایران» یاد می‌شود، در شمال به معنای واقعی جواهر است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله مناطق جنگلی زیبا و خط ساحلی مسحورکننده است. رامسر همه‌ساله پذیرای خیل عظیمی از علاقه‌مندان به طبیعت است. از تله‌کابین رامسر گرفته تا جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه‌های آب گرم و جنگل دالخانی، در رامسر تعطیلاتی فراموش‌نشدنی و پر از خاطرات ارزشمند خواهید داشت.

سرخرود

سرخرود واقع در نزدیکی محمودآباد، یک شهر ساحلی در امتداد استان مازندران است. این شهر جدای از خط ساحلی خیره‌کننده‌اش، تالاب و سد سرخرود را در خود جای داده است. قوهای مهاجر با حضور خود در تالاب، این منطقه را زیبا می‌کنند. تماشای این پرندگان استثنایی و زیبا از نزدیک یک تجربه خاطره‌انگیز است. لطفاً توجه داشته باشید که بهترین زمان برای دیدن قوها در اوایل ماه آذر است که آنها وارد این منطقه می‌شوند. سرخرود همچنین دارای جنگل‌های مسحور کننده‌ای است که جنگل شیلات یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین آنهاست. بیشتر اقامتگاه‌ها در سرخرود ویلاهای لوکس هستند، بااین‌حال می‌توانید انواع ویلا شمال ارزان‌تری را که دورتر از ساحل هستند نیز پیدا کنید. به‌طورکلی اجاره ویلا در سرخرود از شبی 500 هزار تا 15 میلیون تومان است.

روستای جواهرده

روستای جواهرده با طبیعت دلربا و آب‌وهوای مطبوع خود سالانه گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. با بازدید از جواهرده می‌توانید زندگی روستایی اهالی را تماشا کنید و درک عمیق‌تری از شیوه منحصربه‌فرد زندگی روستایی به دست آورید. در سفر به جواهرده فرصت گشت‌وگذار در دریاچه قو، چشمه آبعلی و چشمه سلیمان را از دست ندهید.

محمودآباد

محمودآباد اگرچه در مقایسه با سایر شهرهای شمالی نسبتاً جدید است، اما به‌سرعت به مقصدی محبوب برای اجاره ویلا ساحلی تبدیل شده است. محمودآباد با امکانات مدرن و پارک‌های تفریحی مجهز، تجربه‌ای رؤیایی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. ساحل محمودآباد برای شنا و استراحت بسیار مناسب است، زیرا تمام امکانات لازم در آن فراهم شده است. در اینجا می‌توانید از شهربازی، آلاچیق‌ها، قایق‌سواری، غذاخوری‌های سنتی و رستوران‌های اطراف لذت ببرید و لحظات شادی را برای خود و هم‌سفرانتان رقم بزنید. با کرایه ویلا در محمودآباد سفر رؤیایی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

نمک‌آبرود

نمک‌آبرود یکی از شهرهای ساحلی مازندران به‌عنوان مقصدی مناسب برای اجاره ویلا شهرت پیدا کرده است. با دسترسی آسان از چالوس و کلاردشت، سفر به نمک‌آبرود در مسیر جاده دیدنی عباس‌آباد بدون شک یکی از دلرباترین سفرهای زندگی شما خواهد بود. نمک‌آبرود دارای انواع وسایل تفریحی متنوع و مجلل از جمله تله‌کابین، پل‌های معلق، سورتمه بادی، پاراگلایدر، کایت‌سواری، کارتینگ، تیراندازی، زیپ‌لاین، موتورهای چهارچرخ و اسب‌سواری را ارائه می‌دهد اکثر اقامتگاه‌های نمک‌آبرود ویلاهای مجلل هستند، اما گزینه‌های اقتصادی‌تری نیز در دسترس هستند. هزینه اجاره اقامتگاه در نمک‌آبرود از شبی 300 هزار تا 5 میلیون و 500 هزار تومان است.

بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا در تابستان - تصویر 2

چالوس

شروع یک سفر جاده‌ای همیشه یک تجربه لذت‌بخش است و چالوس یکی از بهترین شهرهای شمال برای ایجاد خاطرات ماندگار سفر جاده‌ای است. چالوس ویلاهای زیبای مختلفی را در خود جای‌داده است که تماشای آنها شما را شگفت‌زده می‌کند. این ویلاهای مجلل امکانات فوق‌العاده‌ای از جمله استخر و نزدیکی به مناظر دیدنی دریا را دارند. با اجاره ویلاهای زیبای چالوس شما با طبیعت سرسبز و آب‌و‌هوای بی‌نظیر منطقه آشنا خواهید شد.

ماسال

ماسال یک مقصد گردشگری است که در طول سال گردشگران را مجذوب خود می‌کند. این منطقه به دلیل پدیده شگفت‌انگیز اقیانوس ابر، در سال‌های اخیر بسیار معروف شد. تصور کنید در مکانی ایستاده‌اید که توسط ابرهایی احاطه شده است و تا جایی که چشم می‌بیند ابر وجود دارد. احساس آرامش و شادی ناشی از مشاهده این پدیده نادر واقعاً لذت‌بخش است. ماسال که در گیلان واقع شده است به‌خاطر طبیعت بکر و دست‌نخورده‌اش شهرت دارد، بنابراین مکان مناسبی برای طبیعت‌گردان است.

ماسال در مجاورت کوه‌های تالش قرار دارد و خود این نام به معنای «سمت کوه» یا «شیب کوه» است. اجاره ویلا در ماسال یکی از زیباترین تجربیات سفر به شمال و لذت‌بردن از طبیعت است.

نوشهر

نوشهر در جوار چالوس است. برخلاف نمک‌آبرود، نوشهر در شرق چالوس قرار دارد و علاوه بر جاذبه‌های متنوع‌تر، اقامتگاه‌های ارزان‌تری دارد. با کرایه ویلا یا سوئیت در نوشهر، در مجاورت چالوس و نمک‌آبرود به بازدید از نقاط دیدنی بروید. علاوه بر این می‌توانید به بازدید از روستای 4 هزار ساله کندلوس، جنگل سیسنگان، دریاچه آبیدر، دریاچه فراخین و آبشار انگاس بروید که همگی باعث شده تا نوشهر به یکی از بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا شمال تبدیل شود. نوشهر یکی از معدود شهرهای شمالی است که هنوز هم می‌توانید با قیمت شبی 200 هزار تومان در آن اقامت داشته باشید. با این حال، تعداد قابل توجهی اقامتگاه مجلل نیز موجود است که اجاره برخی از آنها به شبی 15 میلیون تومان می‌رسد.

رشت

رشت که اغلب از آن به‌عنوان «پاریس کوچک ایران» یاد می‌شود، یکی از زیباترین شهرهای منطقه شمالی است. بازدید از این شهر جذاب برای تمام کسانی که عاشق شمال هستند، ضروری است. رشت به بازارهای محلی‌اش که در کوچه‌های باریک قرار دارند، شهرت دارد. در این بازارها، عطر سبزی‌های محلی فضا را پر می‌کند و صدای فروشندگان فضایی جالب توجه ایجاد می‌کند. کلمات به تنهایی نمی‌توانند زیبایی رشت را ادا کنند. باید چند روزی را در این شهر سپری کرد تا کاملاً با جذابیت‌های این شهر آشنا شوید.

بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا در تابستان - تصویر 3

سوباتان

در 22 کیلومتری شهر لیسار تالش، منطقه‌ای سرسبز و خیره‌کننده با چشم اندازهای بکری را خواهید دید که بدون شک یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی ایران است.

سوباتان به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه جغرافیایی منحصربه‌فرد بسیار خوش‌آب‌وهوا و زیباست. این منطقه دارای چشمه‌های متعدد و آب‌وهوای مطبوعی است.

با بازدید از سوباتان، می‌توانید جاذبه‌های مختلفی مانند غار گنج‌خانه، آبشار ورزان، چشمه باتمان بلاغ، آبشار ماهار، گودال سنگی، دشت گل‌های شقایق و همچنین دره‌های زیبا و سرسبز و مناظر دیدنی دیگر را کشف کنید.

کلام آخر

در این مقاله بهترین شهرهای شمالی برای رزرو ویلا را با اقامتگاه‌های متنوع و مناسب برای هر سلیقه و بودجه‌ای معرفی کردیم. برخی از این اقامتگاه‌های استثنایی جزو بهترین و لوکس‌ترین ویلاهای کشور هستند. اگر به صورت آنلاین ویلا رزرو می‌کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر ملک، روی تصاویر ویلا کلیک کنید، امکانات و شرایط رزرو را مشاهده کنید و نظرات سایر کاربران را بخوانید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد