اپل اولین بروزرسانی iOS 17 را عرضه کرد

اپل iOS 17.0.1 را کمتر از یک هفته پس از عرضه iOS 17 و یک روز قبل از عرضه رسمی آیفون ۱۵، برای عموم مردم عرضه کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تکناک، اپل گفت این به‌روزرسانی سه مشکل امنیتی را اصلاح می‌کند که ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گیرد، بنابراین همه باید آن را دانلود کنند.

برای دانلود بروزرسانی iOS 17 ، به Settings > General > Software Update بروید، روی Install Now کلیک کنید و دستورالعمل‌هایی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند را دنبال کنید.

اگر یک برنامه‌نویس iOS یا آزمایش‌کننده بتا هستید، باید دسترسی بتا را برای دانلود به‌روزرسانی با رفتن به Settings > General > Software Update > Beta Updates خاموش کنید و روی Off ضربه بزنید.

اپل اعلام کرد که این به‌روزرسانی یک مشکل را در WebKit، موتوری که سافاری و مرورگرهای شخص ثالث دیگر در iOS را تغذیه می‌کند، رفع می‌کند و ممکن است منجر به اجرای کد دلخواه شود. به گفته شرکت خدمات IT اکتا: این بدان معناست که یک شخص ثالث ممکن است اطلاعات شما را دزدیده یا دستگاه شما را برای اهداف خلاف قوانین دیگر هک کند.

مشکل دیگر در هسته iOS هسته سیستم عامل آیفون شما است. اپل اعلام کرد که این مشکل امنیتی ممکن است به یک حمله‌کننده اجازه دهد تا به خودشان امتیازات بیشتری برای دسترسی به بخش‌های بیشتری از کد آیفون شما بدهند و مشکل آخر ممکن است به یک حمله‌کننده اجازه دهد که اعتبارسنجی امضا را نادیده بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه‌ iOS 17 Cheat Sheet و بررسی‌های مربوط به آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس مراجعه کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.