بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به استانبول

استانبول یکی از جذاب‌ترین شهرهای کشور ترکیه برای مسافران است. در این شهر انواعی از آثار تاریخی و بناهای به‌یادماندنی از امپراطوری‌های بزرگ تاریخ نظیر عثمانی، بیزانس و روم شرقی وجود دارد.

استانبول یکی از جذاب‌ترین شهرهای کشور ترکیه برای مسافران است. در این شهر انواعی از آثار تاریخی و بناهای به‌یادماندنی از امپراطوری‌های بزرگ تاریخ نظیر عثمانی، بیزانس و روم شرقی وجود دارد. همچنین طبیعت زیبا و کافه‌ها و رستوران‌های این شهر دل گردشگران را برده است. برای سفر به شهر استانبول شما می‌توانید به سراغ خرید بلیط هواپیما بروید و با بهترین ایرلاین‌ها به آن سفر کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی را برای سفر به استانبول معرفی کنیم و علاوه‌بر آن ارزان‌ترین ایرلاین و همچنین بهترین زمان برای خرید بلیط استانبول را بگوییم تا بتوانید از خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر رضایت داشته باشید.

بهترین ایرلاین‌های داخلی برای سفر به استانبول

برای سفر به شهر استانبول شما می‌توانید به سراغ بلیط هواپیمای شرکت‌های داخلی بروید. ازجمله بهترین ایرلاین ها می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

ایران ایر: قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی کشور است. این شرکت هواپیمایی یکی از امن‌ترین ایرلاین‌های داخلی نیز محسوب می‌شود. این امنیت به خاطر وجود هواپیماهای ایرباس و بوئینگ در ناوگان هوایی این ایرلاین است. امکانات و خدمات این شرکت‌های هواپیمایی برابر با استانداردهای بین‌المللی است. شما می‌توانید بلیط ایران ایر را در ۲ کلاس پروازی اکونومی و بیزینس به مقصد استانبول خریداری کنید.

بهترین ایرلاین ها برای سفر به استانبول

ماهان: یکی دیگر از بهترین ایرلاین‌های داخلی شرکت هواپیمایی ماهان است. این ایرلاین مانند ایران ایر بلیط استانبول را در ۲ کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه می‌کند. ماهان نیز در زمره امن‌ترین ایرلاین‌های داخلی به حساب می‌آید.

کیش ایرلاین: یکی دیگر از بهترین ایرلاین های داخلی که می‌توانید با خرید بلیط آن به استانبول سفر کنید کیش ایرلاین است. معمولاً پروازهای این ایرلاین به مقصد استانبول در ساعات اولیه صبح انجام می‌شود.

قشم ایرلاین: شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز یکی دیگر از ایرلاین های داخلی است که می‌توانید با خرید بلیط آن به شهر استانبول سفر کنید.

از دیگر شرکت‌های هواپیمایی داخلی که بلیط تهران به استانبول را ارائه می‌کنند می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

  • آتا
  • معراج
  • کاسپین
  • آسمان
  • یزد ایرویز

بهترین ایرلاین‌های خارجی برای سفر به استانبول

درصورتی‌که قصد دارید خدمات و امکانات با کیفیتی را در طول سفرتان به شهر استانبول دریافت کنید و قیمت بلیط هواپیما آن‌چنان برایتان مهم نیست، می‌توانید به سراغ ایرلاین‌های خارجی بروید. ازجمله این ایرلاین‌ها می‌توان به ترکیش ایرلاین اشاره کرد که یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه است. ترکیش ایرلاین چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا است و به بیش از ۲۶۰ مختلف در دنیا سفر انجام می‌دهد. امکانات و خدمات باکیفیتی به مسافران ارائه می‌کند و به همین دلیل در میان مسافران محبوب شده است.

از دیگر ایرلاین هایی که با خرید بلیط آن می‌توانید به استانبول سفر انجام دهید، می‌توان به هواپیمایی پگاسوس اشاره کرد. این ایرلاین نیز یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه است. پگاسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی اروپا نیز به حساب می‌آید.

یکی از بهترین ایرلاین های دنیا برای سفر از ایران به استانبول و مقاصد دیگر قطر ایر ویز است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این ایرلاین متعلق به کشور قطر است. اگر به دنبال امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای در زمان سفر به شهر استانبول هستید، حتماً بلیط هواپیمای این ایرلاین را خریداری کنید.

از دیگر ایرلاین‌های خوبی که با خرید بلیط آن می‌توانید سفری جذاب به استانبول داشته باشید می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

  • لوفتهانزا
  • آندولوس جت
  • ایر عربیا
  • امارات ایرلاین
  • فلای دبی

ارزان‌ترین ایرلاین‌ها برای سفر به استانبول

اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی به سراغ ایرلاین‌های داخلی بروید. در میان ایرلاین های داخلی نیز می­توانید ارزان­ترین قیمت بلیط هواپیما را با مقایسه بین شرکت­های هواپیمایی مختلف پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید هزینه‌های مربوط خرید بلیط هواپیما به استانبول را کاهش دهید، کلاس پروازی است. ارزان‌ترین بلیط متعلق به کلاس اکونومی است.

به این نکته نیز توجه کنید که مسافت بین تهران تا استانبول با هواپیما نهایتاً سه ساعت و سی دقیقه طول می­کشد؛ بنابراین می­توانید کلاس اکونومی یا ایرلاین­های داخلی را برای سفر خود برگزینید و پول خود را صرف رزرو بهترین اقامتگاه­های استانبول یا بازدید از جاذبه­های این شهر و امتحان کردن تفریحات آن کنید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول

اگر می‌خواهید زمانی به شهر استانبول سفر کنید که آب‌وهوا آن معتدل باشد به شما زمان‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

  • فصل بهار
  • اوایل فصل پاییز

بهترین ایرلاین ها برای سفر به استانبول

اگر می‌خواهید زمانی به شهر استانبول سفر کنید که از سواحل آن نهایت استفاده را ببرید یا به سراغ تفریحات آبی آن بروید، فصل تابستان زمان مناسبی برای سفر شما است. اما به این نکته نیز توجه کنید که تعداد گردشگران این شهر در این فصل افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث افزایش قیمت بلیت هواپیمای آن نیز می‌شود. در تعطیلات نوروز نیز تقاضای مسافران ایرانی برای سفر به شهر استانبول افزایش پیدا می­کند.

پس اگر می‌خواهید زمان خلوتی را برای سفر خود انتخاب کنید، فصل بهار بعد از تعطیلات نوروز و همچنین اوایل فصل پاییز زمان مناسبی برای شما است.

اگر قصد استفاده از تفریحات یا ریلکس کردن در سواحل استانبول را ندارید، می‌توانید زمان سفر خود به این شهر را در فصل زمستان قرار دهید تا هزینه‌های سفرتان (بلیط هواپیما و هتل) کاهش پیدا کند. در این فصل می‌توانید به سراغ اماکن تاریخی سربسته، رستوران‌ها، حمام‌های ترکی، مراکز خرید و موزه‌های استانبول بروید.

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیمای استانبول

اگر می‌خواهید به یک وب‌سایت مراجعه کنید که در آن بلیط هواپیما انواعی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی در یک صفحه نمایش داده می‌شود، وب‌سایت سفرمارکت مناسب شما است. سفرمارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که با استفاده از موتور جستجوی هوشمندش در چند ده وب‌سایت عرضه‌کننده اقلام سفر می‌گردد و متناسب با علاقه و نیازتان نتایج جستجو را در یک صفحه لیست می‌کند.

در این صفحه شما می‌توانید فیلترهای مختلفی را انتخاب کنید تا نتایج جستجو متناسب با انتخاب شما تغییر کند. به طور مثال می‌توانید تنها شرکت‌های هواپیمایی ایرانی یا خارجی را انتخاب کنید یا یک کلاس پروازی خاص نظیر اکونومی و بیزینس را برگزینید تا نتایج جستجو محدود به انتخاب شما شود. اگر هم می‌خواهید تور استانبول را خریداری کنید، این وب‌سایت و اپلیکیشن آن مناسب شما است.

همچنین برای خرید ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران سفرمارکت گزینه مناسبی برای شما است. کافی است که در بخش فیلترهای این وب‌سایت کارهای زیر را انجام دهید:

  • شرکت‌های هواپیمایی را انتخاب کنید که بلیت آن ارزان‌قیمت‌تر است.
  • در بخش «کلاس پروازی» گزینه «اکونومی» را انتخاب کنید.
  • در بخش تعداد توقف می‌توانید پروازهایی را انتخاب کنید که ۱ توقف یا ۲ توقف و بیشتر دارند (البته به شرطی که زمان کافی در اختیار دارید و می­توانید بیشتر از سه ساعت و نیم صبر کنید تا به مقصد برسید.)
  • در بخش «تقویم قیمتی» روزی را پیدا کنید که قیمت بلیط استانبول ارزان­تر می­شود.

جمع­بندی

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رسیدن به شهر استانبول خرید بلیط هواپیما است. بدین منظور شما می‌توانید از ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی استفاده کنید. از بهترین ایرلاین های داخلی می‌توان به ماهان و ایران‌ایر و از بهترین‌های خارجی به ترکیش ایرلاین و قطر ایر ویز اشاره کرد. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول فصل بهار، بعد از تعطیلات نوروز و اوایل فصل پاییز است. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به بازار آنلاین خدمات سفر در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین بلیط را برای خود تهیه کنید.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.