خبر فوری | ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از افکارنیوز، ترکیب تیم استقلال در مقابل مس رفسنجان براساس حدس و گمان بعضی از هواداران استقلال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی رسمی و قطعی نیست:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، ارسلان مطهری، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند

یا گوستاوو بلانکو می تواند برای آبی پوشان بازی کند؟

حضور مهاجم آرژانتینی تازه وارد استقلال در لیست بازیکنان این تیم برای دیدار با مس رفسنجان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گوستاوو بلانکو بعد از کشمکش های فراوان قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد و بعد از دریافتی بخشی از مبلغ قراردادش، چند روزی است بدون مشکل در تمرینات آبی پوشان حضور یافته است. با این وجود اما قرارداد این مهاجم آرژانتینی هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و تا زمان تحقق این امر، او حق حضور در مسابقات را ندارد.

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با شکایت باشگاه شاهین بوشهر به فیفا به خاطر دریافت حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی ، عامل عدم ثبت قرارداد بلانکو است. مدیران استقلال در این خصوص با فیفا نامه نگاری و اعلام کرده اند که باشگاه شاهین از سال ۹۵ منحل شده است. آنها منتظر تعیین تکلیف فدراسیون جهانی در این باره هستند تا بتوانند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

نکته مهم این است که فیفا هنوز پاسخی به نامه استقلال نداده و همین مساله سبب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان همچنان بسته بماند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.