ددپول ۳ تنها فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۴ | تاخیر اکران فیلم‌های آینده MCU

مارول استودیو از تغییرات گسترده در برنامه تاریخ اکران ۴ فیلم خود خبر داده است و تنها یک فیلم در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران ۴ فیلم آینده دنیای سینمایی مارول با تأخیر مواجه شده است. در ابتدا و طبق انتظار تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 عقب افتاد و بدین ترتیب این فیلم دیگر قرار نیست در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. حالا فیلم ددپول ۳ برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و فیلم Captain America: Brave New World که پیش از این قرار بود، اکران آن تا اوایل سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است.

فیلم Captain America 4 اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود که پیش از این فیلم Blade قرار بود در این تاریخ اکران شود. اگرچه بسیاری انتظار داشتند تا فیلم Captain America: Brave New World به‌جای فیلم Deadpool 3 روی پرده برود، اما جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست The Hot Mic گفت با اینکه فیلم‌برداری اصلی فیلم به اتمام رسیده و فیلم در مراحل پس از تولید بود، اما پس از نمایش‌های آزمایشی ضعیفی که فیلم داشت، حالا سه بخش اصلی فیلم حذف شده است.

اکنون فیلم کاپیتان آمریکا ۴ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ برای فیلم‌برداری دوباره جلوی دوربین برود. مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم Captain America: Brave New World از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد و تا ماه می یا ژوئن (اردیبهشت تا اوایل تیر) ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب فیلم Deadpool 3 اکنون تنها فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۴ خواهد بود، اما در عوض در سال ۲۰۲۵ شاهد اکران ۴ فیلم خواهیم بود.

فیلم Thunderbolts هم دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود و حالا فیلم تاندربولتز برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Blade نیز اکنون قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود. گفته می‌شود باتوجه‌به اعتصاب نویسندگان، فیلمنامه‌های فیلم Thunderbolts و فیلم بلید هنوز برای شروع فیلم‌برداری آماده نیستند و این تأخیر باعث دادن فرصت و زمان بیشتر به نویسندگان این دو فیلم خواهد شد.

همچنین فیلم Fantastic Four همچنان در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و تاریخ اکران آن تغییری نکرده است. علاوه‌براین فیلم Mufasa: The Lion King که برای اکران در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، اکران آن عقب افتاده است و حالا فیلم پیش درآمد شیر شاه اکنون به‌جای فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.