قیمت گوشی سامسونگ گران شد | قیمت گوشی آیفون و شیائومی چطور؟ | تازه ترین قیمت گوشی در بازار

تازه ترین قیمت انواع گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است.

امروز قیمت گوشی موبایل، از ثبات نسبی برخوردار است.

در برند اپل، قیمت مدل آیفون ۱۳ معمولی در حدود ۳۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و آیفون۱۳ پرومکس در سطح ۶۹ میلیون تومان بدون تغییر ماند. اما آیفون ۱۴ پرومکس، باز هم کاهش قیمت داشت و به سطح ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

جدول

در گروه سامسونگ، تغییرات جزئی در برخی مدل‌ها مشاهده شد. قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل S۲۳ ultra، با افزایش قیمت به سطح ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه، مدل A۵۴، در همان سطح ۱۳ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان متوقف شد. اما مدل A۳۴ با افزایش قیمت به سطح ۱۰ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی مدل xiaomi Mi ۱۱ ultra بدون تغییر، در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل Redmi Note ۱۲ pro، باز هم افزایش قیمت داشت و به سطح ۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت مدل Nothing phone ۱ با ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و ‌ قیمت مدل Nothing phone ۲ در سطح ۳۹ میلیون تومان ،همچنان ثابت باقی ماندند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.