قیمت گوشی گران شد | قیمت گوشی موبایل در هفته دوم مهر ۱۴۰۲

قیمت برخی مدل‌های گوشی آیفون، شیائومی و سامسونگ با افزایش مواجه شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را بخوانید.

امروز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ثبات قیمت گوشی موبایل در بازار تهران ادامه یافت.

با این وجود قیمت برخی گوشی‌ها از جمله گوشی سامسونگ A34 و شیائومی Redmi Note 12 pro گران شده است.

ثبات قیمت گوشی در طول یک ماه گذشته وجود داشته و گوشی‌ها معمولا هر چند روز یکبار با نوسان قیمتی نچندان زیاد مواجه می‌شوند. این در حالی است که در شروع سال جاری قیمت بسیاری از گوشی‌ها با ریزش نرخ دلار، کاهشی چند میلیون تومانی را تجربه کرد.

جدول

تازه ترین قیمت گوشی آیفون

در برند پرطرفدار اپل، به‌جز مدل آیفون ۱۳ معمولی که با افزایش قیمت مواجه شد و به سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان رسید، قیمت گوشی آیفون۱۳ پرومکس، در حدود ۶۹ میلیون تومان و قیمت آیفون ۱۴ پرومکس نیز در سطح ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت ماند.

تازه ترین قیمت گوشی سامسونگ

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت مشاهده شد، قیمت گوشی S22 ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل S23 ultra، در سطح ۴۸ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان متوقف شدند. در سری اقتصادی این گروه، مدل A54 بدون تغییر قیمت، در همان سطح ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باقی ماند. مدل A34 نیز با تغییر اندکی، به سطح ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

تازه ترین قیمت گوشی شیائومی

در گروه شیائومی، قیمت گوشی شیائومی Mi 11 ultra در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان متوقف شد اما مدل Redmi Note 12 pro، با افزایش اندکی به سطح ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

تازه ترین قیمت گوشی ناتینگفون

در گروه ناتینگفون، قیمت مدل Nothing phone 1 در سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و ‌قیمت مدل Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان، همچنان ثابت باقی ماند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.