پرفروش‌ تر‌‌ین گوشی‌ های سامسونگ زیر ۸ میلیون تومان

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در زمره گوشی‌های میان‌‌رده قرار می‌گیرند. گوشی‌هایی که به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند و میزان قابل قبولی از مزیت‌های یک گوشی هوشمند را دارا هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در زمره گوشی‌های میان‌‌رده قرار می‌گیرند. گوشی‌هایی که به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند و میزان قابل قبولی از مزیت‌های یک گوشی هوشمند را دارا هستند. می‌توان گفت با وجود علاقه‌مندی و عادت همیشگی به استفاده از تلفن همراه، زندگی بدون آن، عاری از لذت و در یک کلام ناقص خواهد بود. طبق آمار منتشر شده در بیزنس استاندارد ۳۱/۷۲ درصد افراد بالای ۱۸ سال، از تلفن همراه استفاده می‌کنند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ:

لیست پرفروش‌ترین گوشی های سامسونگ بر حسب قیمت از بیشترین به کمترین به شرح زیر است:

۱-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung galaxy M32

این مدل از گوشی سامسونگ در لحظه تهیه این گزارش به قیمت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. چهار دوربین در این مدل از گوشی سامسونگ وجود دارد و ظرفیت حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. ظرفیت بالای باتری در Galaxy M32 امکان استفاده از آن را برای زمان بیشتری ممکن ساخته‌ است و می‌تواند مناسب افرادی باشد، که از تلفن همراه برای تماس‌های طولانی استفاده می‌کنند.

۲-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung galaxy A24

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل A24 است،که با قیمت ۸ میلیون تومان و ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت در بازار وجود دارد. اندروید ۱۳ اولین بار، در گوشی سامسونگ A24 منتشر شد. این گوشی مجهز به دوربین سه گانه واید، اولترا واید و ماکرو است که کیفیت هر کدام از آن‌ها به تفکیک، قابل قبول است. A24 قابلیتی تحت عنوان RAM PLUS دارد که در بخش تنظیمات آن، می‌‌‌‌توان به ظرفیت داخلی افزود.

۳-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung galaxy A23

شما امروز و در این لحظه، می‌توانید این مدل از گوشی سامسونگ را با ظرفیت ۶۴ گیگ حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایت، به قیمت ۷ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان خریداری کنید. صفحه نمایشگر ۶.۶ اینچی، اندازه‌ای مناسب برای تماشای فیلم است و دوربین۵۰ مگا پیکسل برای ثبت تصاویر، وضوح قابل قبولی دارد. هم چنین ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر باطری، می‌تواند تا دو روز تلفن شما را بی نیاز از شارژر کند. این مدل از گوشی سامسونگ با ساخت کشور ویتنام، قیمتی معادل ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دارد.

۴-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung galaxy A14

این گوشی سامسونگ با قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگا بایتی در دسترس است. مزیت قابل توجه گوشیA14 عملکرد مناسب دوربین‌‌‌ها و طول عمر باتری آن است. با وجود کیفیت ۱۳ مگاپیکسل برای دوربین جلو، امکان برگزاری جلسات آنلاین و تهیه وبینار به میزان قابل قبولی فراهم است. همانند دیگر گوشی‌‌‌‌‌‌های مقرون به صرفه، حسگر اثرانگشت در دکمه پاور تعریف شده ‌است.

۵-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung galaxy A12

گوشی سامسونگA12، در دو سیم‌کارت و با ظرفیت ۶۴ گیگ رم ارائه شده‌است و قیمت آن ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. دوربین پشت ۴۸ مگاپیکسلی کیفیت مناسبی برای عکاسی و فیلمبرداری در طی روز برای شما فراهم می‌‌‌‌آورد. ویژگی منحصر به فرد گلکسی A12 هشت هسته‌ای بودن پردازشگر آن است، که به طور کلی موجب افزایش سرعت عملکرد دستگاه و باز کردن چند برنامه به صورت همزمان می‌‌‌‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.