چگونه اکانت مجازی بسازیم؟

چگونه اکانت مجازی بسازیم؟ اگر تمایل دارید که برای تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری یک شماره مجازی بسازید، این مقاله را از دست ندهید.

اینتیتر-راضیه مومنی؛ در این مقاله قصد داریم که به آموزش روش های مختلف ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: 

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

این روز ها ساخت شماره مجازی برای تلگرام و برخی دیگر از برنامه های پیام رسان بسیار مرسوم شده است. ساخت شماره مجازی به آن معناست که شما یک شماره غیرواقعی را برای خود ایجاد می‌کنید که اصطلاحا فیک (Fake) است. بدین ترتیب می‌توانید بدون اینکه دغدغه لو رفتن شماره خود را داشته باشید، با سایر کاربران یک برنامه مثل تلگرام گفتگو کنید.

برای این کار شما نیاز دارید که اول از همه آخرین نسخه منتشر شده برای تلگرام اندروید را دانلود کنید. هم چنین باید روش کار با گوشی های اندرویدی و نصب نرم افزار ها را بلد باشید. همچنین، داشتن یک اسمارت فون اندرویدی و یا لااقل یک شبیه ساز اندروید مثل بلو استکس یا میمو MEmuنیز برای این کار لازم است.

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

اما چگونه می‌توانیم یک شماره مجازی برای تلگرام یا سایر برنامه های دیگری که برای استفاده از آن‌ها می‌بایست یک شماره تماس ثبت شود، بسازیم؟ ما در این مقاله قصد داریم روش های ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها با استفاده برخی نرم افزارهای موجود را  به شما عزیزان آموزش دهیم.

از برنامه هایی اختصاصی ساختن شماره مجازی استفاده کنید
برنامه های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای خود شماره مجازی بسازید. تعداد این برنامه ها بسیار زیاد است و به طور قطع نمی‌توان گفت که کدامیک از آن ها همواره در مقایسه با سایر موارد کیفیت بهتری ارائه می‌کند. اما برنامه هایی مثل TextNow، Talk2 و غیره عموما خوب عمل می‌کنند.

ایجاد شماره مجازی به کمک نرم افزار Virtual SIM :

۲ نکته مهم در مورد کار با اپلیکیشن Virtual SIM

  • این برنامه فقط ۵ روز رایگان است و پس از این فرصت نهایت استفاده را بکنید و با استفاده از این اپلیکیشن به دوستان خود پیام دهید و یا یا آن ها تماس بگیرید.
  • حتما قبل از حذف شدن شماره مخاطبین خود را از تلگرام مورد نظر حذف کنید.

آموزش راه اندازی شماره مجازی توسط Virtual SIM

در مرحله اول اپلیکیشن Virtual SIM را دانلود کرده و بر روی اسمارت فون خود نصب کنید.

بعد از ورود به نرم افزار باید یک شماره شخصی و یا ایمیل به برنامه بدهید تا یک اکانت کاربری برای شما ایجاد شود.

آموزش راه اندازی شماره مجازی توسط Virtual SIM

در این قسمت شما می توانید یکی از دو کشور آمریکا و سریلانکا را برای ساخت شماره مجازی تعیین کنید. در این آموزش ما کشور آمریکا را انتخاب کرده ایم.

در این مرحله شماره مجازی شما ساخته شده و نمایش داده می شود. در تصویر زیر دقت کنید تاریخ اکسپایر شماره را دو روز زده است. به این ترتیب دو روز فرصت استفاده دارید. برای دسترسی به پیامک و … روی Lets Get Started کلیک کنید.

آموزش راه اندازی شماره مجازی توسط Virtual SIM

شماره شما آماده است و می توانید با ورود این شماره در تلگرام درخواست کد دهید و سپس تا انتهای ثانیه شمار صبر کنید تا درخواست کد صوتی صادر شود و کد را برای شما بخواند.

روش دوم؛ ساخت شماره مجازی توسط نرم افزار TextNow

نرم افزار TextNow را دانلود کرده و نصب کنید. بعد از اینکه وارد برنامه شدید از دو روش ورود با اکانت فیسبوک و ایجاد حساب کاربری می توانید استفاده کنید. در این آموزش ما روش ساخت اکانت را به شما آموزش می دهیم.

سپس اگر از شما Area cod خواست باید یک عدد سه رقمی مثلا ۹۸۸ یا ۸۶۵ وارد کنید و به مرحله بعد بروید. بعد از اینکه مراحل ثبت نام را کامل کردید می توانید به صفحه Profile مراجعه کنید و شماره مجازی خود را ببینید.

ساخت شماره مجازی توسط نرم افزار TextNow

در این مرحله شماره مورد نظر را در تلگرام وارد کنید و منتظر تماس صوتی بمانید.

اگر دو روش بالا نتیجه نداد نرم افزار های ESIAtalk 2.0.2 و تالک Talk2 PH نیز می توانند با عملکردی مشابه به شما در ساخت شماره مجازی کمک کنند.

از سایت های ساختن شماره مجازی استفاده کنید

روش بعدی که می‌توانید از آن برای ساخت شماره مجازی تلگرام و سایر اپلیکیشن های دیگر استفاده کنید، مربوط به بکارگیری سرویس های سایت های خاصی می‌شود که قابلیت ساخت شماره مجازی را ارائه می‌کنند. بدین منظور سایت های مختلفی وجود دارند که در لیست زیر آدرس برخی از آن ها ضمیمه شده است:

https://receive-a-sms.com
http://receivefreesms.net
http://sms-receive.net
https://www.receivesmsonline.net
http://hs3x.com
http://receivesmsonline.com

بکارگیری سایت های فوق عموما ساده است، اما روند ساخت شماره مجازی در آن ها ممکن است نسبت به یکدیگر کمی متفاوت باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.