رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور+نرم افزار

ویژه‌برنامه‌ جام جهانی شبکه سه سیما توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» تدارک دیده شده است.این مراحل شامل ساخت دکور جذاب و کلی آیتم ویژه فوتبالی و غیر فوتبالی است.

اینتیتر-زینب حنایی؛ آیتم آنالیز برنامه فردوسی پور همیشه یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های تخصصی این برنامه بوده. آنقدر که آیتم آنالیز نود را مربی‌های لیگ برتر با دقت می‌دیدند تا شناخت بهتری نسبت به حریفانشان داشته باشند. برای ۲۰۱۸ هم تعادل این آیتم را به طور ویژه ساخته است. در این بخش مدل بازی مراکش، اسپانیا و پرتغال که رقبای ایران در گروه دوم جام جهانی روسیه هستند بررسی شده و راهکار‌هایی برای چگونه گل نخوردن در این بازی‌ها در این آیتم داده شده است.

حشمت مهاجرانی و علی پروین مهمانان ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ هستند. حمیدرضا صدر یکی از اولین کارشناس‌هایی است که با «نود» به مخاطبان فوتبال دوست تلویزیون معرفی شد. کارشناسی که هم علاقه زیبایی به سینما دارد و هم به فوتبال. ۲۰۱۸، اما بار دیگر این کارشناس محبوب را روی آنتن می‌آورد و از کارشناسی‌های او برای دیدار‌هایی مختلف استفاده می‌کنند. محمدرضا احمدی در ۲۰۱۸ جایگرین رضا جاودانی ۲۰۱۴ شده است و به عنوان مجری دوم به استودیوی ۲۰۱۸ می‌آید.

لینک دانلودبرنامه جام۲۱:
http://jam21.ulc.ir

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظر
  1. محمد رضا عبدی می گوید

    سلام اپ پیش بینی مسابقات مشکل داره اخه من ۲ بر ۱ به نفع اروگوئه نوشتم اما ۲ امتیاز به من داده میشه پیگیری کنید پیامکی که میاد بر عکس میاد

  2. ناشناس می گوید

    سلام من۱برصفر به نفع اروگوئه ‌واسپانیا پیش بینی کرده بودم ولی اپلیکیشن الان به نفع مصر ‌وپرتقال نشون میده انگار هک کردن خواستم بپرسم احتمال هک شدن وجود داره؟

  3. رحمان منوچهری می گوید

    سلام من۱برصفر به نفع اروگوئه ‌واسپانیا پیش بینی کرده بودم ولی اپلیکیشن الان به نفع مصر ‌وپرتقال نشون میده انگار هک کردن خواستم بپرسم احتمال هک شدن وجود داره؟

  4. یلدا می گوید

    سلام از دیروز جام ۲۱ من کار نمیکنه. پاکش کردم دوباره نصب خواستم بکنم نصب نمیشه . چکار کنم؟
    روبیکا هم باز نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.