نمایش های جدید پردیس تئاتر شهرزاد

سه نمایش «پا»، «روزهای بی باران» و «بانوایان» از ۱۴ مرداماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می روند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینماپرس، نمایش «پا» به کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز که در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد از ۱۴ مرداماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده نوید محمدزاده است و نگین تهمتن، پویان فریدونی، فرزاد نامور، حانیه رضایی و رعنا شبانکاره در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«پا» دومین تجربه تهیه کنندگی نمایش توسط نوید محمدزاده در پردیس شهرزاد است. او سال گذشته تهیه کنندگی نمایش پرمخاطب «زندگی در تئاتر» با بیش از ۷۰ اجرا را برعهده داشت.

همچنین نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از تاریخ ۱۴ مرداماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند. سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند.

نمایش «بانوایان» عنوان تازه ترین اثر نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد به کارگردانی علی نیکزاد است که از ۱۴ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ اجرا خواهد شد. حسین میرزائیان، سمیه برجی، محسن میرزاخانی، سارا والیانی، آناهیتا خسروی، رامتین مقدادی، میلاد شوریده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «آفتابکارن و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» به کارگردانی پویا پیرحسینلو که اجراهای خود را از چند وقت قبل آغاز کرده به مدت ۷ روز دیگر تمدید شد و تا ۲۰ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نمایش «فلیک» تازه ترین اثر محمدحسن معجونی تا پایان مرداماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و در روزهای پایانی هفته ۲ اجرایی خواهد شد و در ۲ سانس ۱۹ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نوید محمد زاده، ستاره پسیانی و حسین حسینیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگرنیا جزو دیگر نمایش های پردیس تئاتر شهرزاد است که هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت و تا ۲۰ مردادماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «فصل شکار بادباک ها» به کارگردانی شاهین صادقیان و نویسندگی جلال تهرانی از نمایش های دیگری است که تا ۲۶ مردادماه، هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. متین ستوده بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش «گروفالو» که مختص کودک و نوجوان است هر روز ساعت ۱۷:۳۰ برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد. کارگردانی این اثر که جوایز داخلی و جهانی در حوزه تئاتر کسب کرده است برعهده آرش شریف زاده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.