رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فراخوان آتش‌سوزی فورد برای محصول جدیدش!

گروه خودروسازی فورد بر اساس برخی مدارک برای مدل جدید خود فراخوان آتش سوزی صادر کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، به عنوان سازنده پر فروش ترین خودروی بازار انگلستان یعنی فیستا، ۱۹۴ دستگاه از سوپر خودرو نیم میلیون دلاری تولید محدود خود یعنی GT افسانه ای را به دلیل نشت روغن سیستم هیدرولیکی فراخوانده است. مطابق با جدیدترین فراخوان فورد این احتمال وجود دارد که در فورد GT سوپاپ مسدود کننده روغن دچار نشتی شود. این روغن در بخش بال عقب قرار گرفته است و می تواند به بخش های داغ شده توسط اگزوز راه پیدا کند و به این ترتیب احتمال آتش گرفتن خودرو وجود دارد.

طبق اعلام فورد یکی از مدل های GT در کشور آلمان به این دلیل آتش گرفته و نابود شده است. خودروهای تولید شده از تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۶ تا ۲۱ جولای سال جاری شامل این فراخوان فورد می شوند. مشکل به وجود آمده با یک آپدیت نرم افزاری با کم کردن فشار کاری سیستم روغن، اصلاح خواهد شد. البته بعضی از مدل ها نیازمند استفاده از چک والو، فیلتر و اورینگ جدید هستند.

به طور کلی هرچند نسل جدید سوپر خودرو افسانه ای فورد یعنی GT توانست رکوردهای درخواست برای یک سوپرخودرو را جا به جا کند اما این نسل جدید موفقیت شگرفی در زمینه عملکرد فنی از خود به جای نگذاشته است. بسیاری فورد را به دلیل استفاده از یک موتور ۶ سیلندر در این خودرو سرزنش می کنند.

همچنین کیفیت نه چندان جالب قطعات داخل اتاق یکی از دیگر انتقاداتی است که به فورد GT وارد می شود. این سوپر خودرو در تعداد بسیار محدود با تیراژ ۵۰۰ دستگاهی تولید شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.