رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازی‌های انتخابی جام جهانی در آسیا به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی فوتبال از به تعویق افتادن مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از مشورت با کشورهای آسیایی، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موافقت کردند که مسابقات مقدماتی انتخابی آینده آسیا برای حضور در جام جهانی فیفا قطر ۲۰۲۲ را به تعویق بیندازند:

مسابقات ابتدا قرار بود در طول پنجره بین المللی برگزار شود که از ۲۳-۳۱ مارس ۲۰۲۰ و ۱-۹ ژوئن ۲۰۲۰ به تاریخ‌های بعدی موکول می‌شوند و فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد جزئیات بیشتر این مسابقات به تعویق افتاده، جلساتی را برگزار خواهند کرد.

اگرچه، به منظور حمایت از فدراسیون‌های عضو فیفا و به شرطی که امنیت تمام افراد دخیل طبق استانداردهای مربوط تامین شود و نیز در صورت توافق دو طرف درگیر یک مسابقه و AFC، بازی (بازی‌ها) می‌تواند در همان پنجره قبلی (مارس و ژوئن ۲۰۲۰) برگزار شود. تاکید می‌شود که همواره این مساله باید به تایید فیفا و AFC‌ برسد.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین موافقت کرده‌اند که مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ترکمنسان نیز که به عنوان مرحله انتخابی جام جهانی فوتسال در لیتوانی محسوب می‌شود، تا ماه آگوست میلادی به تعویق بیفتد.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی وضعیت موجود در رابطه با ویروس کووید-۱۹ ادامه خواهند داد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد که آیا نیاز به تغییرات بیشتر در برنامه مقدمات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آسیا با هدف با هدف محافظت از ایمنی و سلامتی همه افراد درگیر وجود دارد یا خیر.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.