آیا می‌توان با عسل‌ درمانی به جنگ با کرونا رفت؟

یک متخصص طب سنتی گفت: در طب نوین و طب سنتی که با یکدیگر تلفیق شده‌اند از تمام چهار عنصر اصلی استفاده می‌شود و می‌توان با عسل‌ درمانی با کرونا مقابله کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از آنا، محمد مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان در مورد درمان بیماری‌های تنفسی با عسل اظهار کرد: به طور کلی در روش درمانی طب نوین با عسل‌ درمانی ، غذاها را بر سه قسمت تقسیم کرده‌ایم که شامل شفابخش، غذابخش و ضرربخش می‌شود که شفابخش‌ها را از آیات قرآن جستجو کردیم.

وی افزود: غذاهای شفابخش که شامل آب، شیر و آب میوه‌ها و عسل می‌شود از مهمترین عناصر درمان بوده که در برخی از سوره‌های قرآن به آن اشاره شده و این پژوهش نزدیک به بیست سال طول کشیده است.

متخصص طب سنتی گفت: در شفابخش‌ها برای متابولیسم بدن طی ۱۰ روز زمان لازم داریم تا بدن به صورت کامل به سلامت برسد، یعنی فرد با هر دارویی و هر مریضی می‌تواند از این سیستم درمانی استفاده کند.

صادقی ادامه داد: در روش درمانی ما، فرد باید در ۴۸ ساعت اول، مواد لازم و اولیه بدن را با مایعات تامین کند که بیشتر روی شیر و آب میوه‌ها مختلف تاکید داریم؛ همچنین عسل هم باید جزو مکمل‌های مصرفی باشد تا سیستم ایمنی بدن تقویت شود.

متخصص طب سنتی با اشاره به ظهور طب نو در کشور گفت: در طب نوین و طب سنتی که با یکدیگر تلفیق شده‌اند از تمام چهار عنصر اصلی استفاده می‌شود؛ همچنین می‌‌توان برای مریضی‌هایی مانند دیابت و کسانی که مشکل قندی دارند نیز از این طب استفاده کرد.

وی گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر که مبتلا به کرونا بودند با توجه به اصول این طب درمان شدند و امیدوارم با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی مختلف این روش درمانی گسترش یابد

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.